رونمایی از اولین دسکتاپ لمسی مایکروسافت به نام سرفیس استودیو به قیمت ۳۰۰۰ دلار / عکس

امروز چهارشنبه مایکروسافت اولین دسکتاپ صفحه لمسی خود به نام سرفیس استودیو/Surface Studio را رونمایی کرد که 3 هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، پی سی همه‌کاره / ALL-IN-ONE برای رقابت با آی مک اپل طراحی‌شده است و با مشخصات بسیار بالای فنی برای کار ادیت عکس و فیلم مناسب به نظر می‌رسد.

بدنه آلومینیومی، صفحه ال سی دی لمسی (ظریف‌ترین ال سی دی جهان برای دسکتاپ) و اکسسوری موسوم به Surface Dial که با آن می‌توان پی سی را خواباند و برای کار گرافیکی ترسیم را انجام داد؛ ازجمله ویژگی‌های فنی تعریف‌شده برای دسکتاپ مایکروسافت محسوب می‌شود.

سرفیس استودیو نمایشگر 28 اینچی با 13.5 میلیون پیکسل دارد و با True Color می‌توان هنگام ادیت عکس و فیلم به بهترین کیفیت خروجی دست‌یافت.

گرافیک تعریف‌شده برای این پی سی از نوع Nvidia GTX 980M GPU است و تمرکز سازنده روی 3 بعدی بوده است که پورت‌های مینی دیسپلی، اترنت، 4 یو اس بی نسخه 3 روی آن تعبیه‌شده است.

رم 32 گیگ و 2 ترابایت هارد از نوع HD و SD روی سرفیس استودیو نصب‌شده است.

دستیار دیجیتال صوتی کورتانا با میکروفون مخصوص روی سرفیس استودیو نصب‌شده و از امروز می‌توان سیستم را پیش‌خرید کرد که ارزان‌ترین آن 2999 دلار و گران‌ترین نیز 4199 دلار تعیین‌شده است.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    ایسوس بهتره