دانیال حکیمی و عارف لرستانی در «هست و نیست»

ایسنا نوشت: دانیال حکیمی و عارف لرستانی برای بازی در مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» به کارگردانی محمدرضا آهنج قرارداد بستند.

محسن شایانفر، تهیه‌کننده مجموعه «هست و نیست» گفت: «به تازگی دانیال حکیمی و عارف لرستانی برای بازی در سریال قرارداد بستند. حکیمی نقش ناصر و لرستانی نقش حامد را بازی خواهند کرد. این انتخاب در حالی است که امین تارخ، شقایق فراهانی و بهاره افشاری اولین بازیگرانی بودند که وارد این پروژه شدند و انتخاب بازیگران همچنان ادامه دارد.»

شایانفر افزود: «فیلمنامه سریال توسط ساناز اسدی، علی اکبر حیدری و رافعه رستمی به سرپرستی علی حدادی نوشته شده و هم اکنون با نظر آهنج بازنویسی تولیدی آن در حال انجام است و با توجه به پیش تولید همزمان پروژه پس از بازنویسی وارد تولید خواهد شد.»

«هست و نیست» داستان احمد و ناصر را روایت می‌کند که دوستی آن‌ها به سال‌های کودکی در محله‌ سرچشمه‌ تهران بازمی‌گردد و آنها بعدا به واسطه‌ ازدواج با دو خواهر با هم فامیل شده‌اند. اما کم‌کم راهشان از هم جدا شده؛ ناصر به دلیل میل سیری‌ ناپذیرش به پیشرفت مالی، اکنون مرد ثروتمندی است که هر جا لازم بوده قانون و اخلاق را زیر پا گذاشته است. احمد، اما برخلاف ناصر، زندگی معمولی و سالمی برای خود و خانواده‌اش ساخته است و ...

مجموعه «هست و نیست» به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی محمدرضا آهنج در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی تولید می‌شود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =