یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
یکشنبه 23 آبان 1395 - 14:11:02 چاپ

فیلم | لحظه نجات دختر جوان خرم آبادی از سیلاب توسط یک شهروند

چند رسانه‌ای > فیلم - برنامه حالا خورشید لحظه نجات دختر خرم آبادی توسط خدادادی شهروند شجاع خرم آبادی را منتشر کرده است که در زیر می‌بینید.

هموطن فداکار خرم آبادی: هیچ اموزشی ندیده بودم/ از این دست اتفاقات زیاد می افتد شانس من بود که فیلم گرفته شد/ دختر داشتن خبلی در این حرکت موثر بود/ کاش تماشاگر چنین اتفاقاتی نباشیم

خدادادی هموطن فداکار خرم آبادی در برنامه حالا خورشید گفت:

* در 40 ساله گذشته چنین باران و اتفاقی در خرم آباد بی سابقه بود

* در آن لحظه فقط فکر می‌کردم باید به نحوی آن خانم را نجات دهم و به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کردم

* شانس من بود که فیلم این حادثه گرفته شد وگرنه مشابه چنین اتفاق‌ها زیاد بوده است

* خانواده دختر مراجعه کردند و تشکر کردند و خیلی‌ها به من زنگ زدند و اظهار لطف کردند

* امیدوارم که مردم هیچ وقت تماشاگر چنین اتفاق‌هایی نباشند 

* چهل ساله هستم، کارمند شهرداری هستم، دو دختر کوچک دارم و احساسات پدرانه‌ام نسبت به دختر بسیار در این حرکت موثر بود

* از شهرداری و همه کسانی که در این چند روز تماس گرفتند و تشکر کردند ممنونم


6161

کلید واژه‌ها : سیل -
19 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 14:58:32
    پاسخ
    1 0

    احسنت

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 15:05:21
    پاسخ
    1 0

    ماشالا بهش. چابک و شجاع.

  • تقی
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 15:06:14
    پاسخ
    0 1

    با توجه به فداکاری این هموطن خرم آبادی ایشان شایسته شهردارشدن در تهران را دارد

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 15:21:24
    پاسخ
    1 0

    درود به شرفت مرد.

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 15:27:06
    پاسخ
    1 0

    آفرین به این سرعت عمل و چابکی ؛ اگه من بودم دست و پامو گم میکردم .

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 16:06:57
    پاسخ
    1 0

    قطعا خداوند پاسخی درخور به این کمک رسانی شجاعانه خواهد داد، تندرست و خوشبخت باشند

  • علی
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 16:19:26
    پاسخ
    1 0

    بارها و بارها از کارگران ساده شهرداری درس های عالی اخلاق گرفته ایم . خداوند به این بندگان خوب خود برکت بیشتر دهد و به ما درس گرفتن از آنها.

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 16:25:25
    پاسخ
    1 0

    زنده باشی قهرمان

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 16:33:15
    پاسخ
    1 0

    دمت گرم. آفرین. خدا حفظت کنه از همه ی چیزای بد .

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:14:38
    پاسخ
    1 0

    دمت گرم مرد

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:18:39
    پاسخ
    1 0

    دروود

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:35:37
    پاسخ
    1 0

    بقیه چرا دارند نگاه می کنند و هیچ کس نمیاد جلو که کمک ان جوان فداکار کنه

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:36:51
    پاسخ
    0 1

    ما هم از شما سپسگذاریم که جان یک انسان را نجات دادیدبد

  • نیما آرین
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:52:25
    پاسخ
    1 0

    دمت حسابی و سفارشی گرم

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 17:52:49
    پاسخ
    1 0

    آفرین بعضی ها خیلی با غیرتند و بعضی ها .... چه عرض کنم .......فقط تماشا چی هستند

  • سهیل
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 18:01:47
    پاسخ
    1 0

    آفرین بر غیرتشششششششششش

  • بی نام
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 18:08:14
    پاسخ
    0 2

    تو کشور های پیشرفته این فیلم ها رو دورین مادر بسته می گیره تو ایران مردم دوربین به دست

  • ایرانی
    یکشنبه 23 آبان 1395 - 20:35:40
    پاسخ
    1 0

    دمت گرم مرد

  • بی نام
    دوشنبه 24 آبان 1395 - 00:24:05
    پاسخ
    1 0

    احسنت به این سرعت عمل.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700