شهردار کلانشهر کرج اظهار داشت: برکات سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به البرز جانی دوباره به پروژه های عمرانی و خدماتی می بخشد و در همین ارتباط مطالبات، نیازها و دغدغه های موجود به صورت مکتوب تقدیم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند گفت: طی روزهای آتی استان نوپای البرز شاهد سفر استانی هیئت دولت خواهد بود و رئیس قوه مجریه و اعضای هیئت دولت به منظور دیدار با اقشار مختلف مردم و بررسی نیازها و مشکلات منطقه در شهرهای مختلف این استان از جمله ایران کوچک حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج همگام با دیگر نهادها و اقشار مختلف مردم آماده استقبال باشکوه از رئیس جمهوری اسلامی ایران است و بنا داریم تا مراتب قدردانی خود از خدمات و زحمات دولتِ تدبیر و امید را به خوبی منعکس نماییم، بیان داشت: ان شاء الله این سفر برای مردم و منطقه خیر و برکت به همراه خواهد داشت و شاهد تسریع در اجرای پروژه های عمرانی خواهیم بود.
این مسئول ارشد شهری از احصاء نیازها و مشکلات عمده کلانشهر کرج به منظور تقدیم به دولت خبر داد و عنوان کرد: در راس دغدغه های مطرح شده بحث مترو قرار دارد که پیشرفت فیزیکی آن از سرعت لازم برخوردار نیست و برغم برکناری پیمانکار بر اساس مفاد قانونی اما شرکت سابیر به قانون تمکین نمی کند که بی شک در سفر آتی دولت تصمیم گیری لازم در این خصوص به عمل خواهد آمد.
به گفته ترکاشوند، با توجه به درخواست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از دولت مبنی بر تخصیص هزار میلیارد تومان جهت تزریق به پروژه های اولویت دار، پیش بینی می شود که بخش عمده این اعتبار جذب نهاد خدمت رسان شهرداری کرج شود تا روند تکمیل پروژه های عمرانی سرعت بیشتری به خود گیرد.
شهردار مرکز البرز اضافه کرد: توقف احداث تونل انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران، تملک اراضی باغ سیب مهرشهر، حمایت از ابرپروژه بزرگراه شمالی و کمربندی جنوبی، تخصیص اعتبار ویژه جهت نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهرداری کلانشهرها و توجه بیشتر دولت به تحقق مدیریت یکپارچه شهری از جمله موضوعاتی است که برای انعکاس به دولت مد نظر قرار گرفته است.
وی در پایان از مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان البرز و کلانشهر کرج برای استقبال باشکوه از دولت تدبیر و امید و خلق حماسه حضور دعوت به عمل آورد و تاکید کرد که این سفر زمینه لازم برای سرعت بخشی به اجرای پروژه های عمرانی و به دنبال آن بهبود زندگی البرزنشینان را فراهم خواهد آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =