ایسنا نوشت: روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش مصدومان حادثه قطارهای مسافربری سمنان به 70 نفر خبر داد.

بر اساس اعلام اورژانس کشور تاکنون تعداد مصدومان این سانحه به 70 نفر رسیده است و 11 نفر از مصدومان در بخش اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بستری شدند.

همچنین45 مصدوم نیز در بیمارستان ولایت دامغان‌ بستری هستند و 14 مصدوم در کلینیک تخصصی دامغان و به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

همچنین سرپرست اورژانس کشور به مهر گفت: تا کنون ۵۲ نفر مصدوم حادثه برخورد قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان سمنان شناسایی شده اند اما تعداد کشته ها بیشتر از این برآورد اولیه است.

حسین کولیوند ضمن بیان اینکه تعداد مصدومان حادثه قطار در ناحیه راه آهن شمال شرق (۱) به ۵۲ نفر رسیده است، ابراز داشت: از این تعداد مصدومان ۴۳ نفر به بیمارستان ولایت دامغان و ۹ مصدوم به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند و مابقی در حال انتقال و یا مداوای سرپایی هستند.

وی بدون اشاره به تعداد کشته های این حادثه، افزود: تعداد کشته ها آنقدر هست که ملت ایران اسلامی را عزادار کند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: هم اکنون سه فروند بالگرد به همراه دهها دستگاه آمبولانس در حال امداد رسانی به مصدومان این حادثه هستند و به دلیل آتش سوزی در تعدادی از واگن‌ها و گسترش آتش، امکان ارائه آمار دقیقی از مصدومان و کشته ها وجود ندارد.

کولیوند بیان داشت: تا ظهر امروز شاید بتوانیم نخستین آمار دقیق از تلفات این حادثه را بیان کنیم.

سرپرست اورژانس کشور هم اکنون در محل حادثه حضور دارد.

برخورد دو رام قطار مسافربری در استان سمنان و در ایستگاه هفت خوان بنا به اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور تا کنون جان ۱۵نفر را گرفته اما آمار دقیق مصدومان به علت حریق گسترده در دو واگن مشخص نیست.

تعداد کشته ها، ۱۵ نفر

ایسنا نوشت: معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان هم گفت: تا این لحظه تعداد قطعی کشته‌های حادثه قطار 15 نفر است.

وی از وخیم بودن حال 7 نفر از مصدومان این حادثه خبر داد و افزود: کار امدادرسانی به مصدومان همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص مصدومان نیز به ایسنا اظهار کرد: تاکنون 50 مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. ضمن اینکه 7 نفر نیز از طریق بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی از اطفای کامل حریق خبر داد و گفت: متاسفانه به علت برخورد شدید، این قطار دچار حریق شده و همین آمار مصدومان را افزایش داده است.

یحیایی از حضور نیروهای امدادی در صحنه خبر داد و گفت: کار امدادرسانی به مصدومان همچنان ادامه دارد.

۴۲۴۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 605610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    سلام.من یکی از کارکنان راه اهن هستم،شغل بنده متصدی ترافیکه ضمن عرض تسلیت به خانواده کشته شدگان و آرزوی بهبودی برای مصدومان حادثه میخوام این واقعیت رو به گوش هم وطن هام برسونم که مطمئنم که در آخر این ماجرا ،همکار بنده مقصر جلوه داده خواهد شد ولی این رو بدونین که با توجه به حساسیت خیلی بالای این شغل و نبود رسیدگی به این قشر زحمتکش که نقش خیلی مهمی در جابجایی به موقع و امن مسافرین دارن این اتفاقات در آینده دور ذهن به نمیرسه فردا که علت حادثه منتشر بشه ، هیچ کس نمیپرسه که مشکل اصلی کجا بوده . که همچین اشتباهی رخ داده.اونایی که پشت میز نشستن خیالشان راحته که میتونن یکی رو مقصر کنن....