از طریق این سایت خود را از اینترنت دیلیت کنید

شاید اخباری مانند حملات سایبری، توسعه اخبار جعلی در گوگل و فیس‌بوک و سوءاستفاده آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده تا تصمیم بگیرید تا خود را از اینترنت بیرون بکشید.

به گزارش خبرآنلاین، شما خوشبخت هستید چراکه برادران سوئدی به نام‌های ویلی دالبو و لینوس اونه بک با ساخت یک وب‌سایت شمار را قادر می‌سازند تا با چند کلیک خودتان را از اینترنت دیلیت کنید.

این دو برادر با ایجاد سایت Deseat.me اجازه می‌دهند تا شما حضور خود از اینترنت را پس از جستجو از بین ببرید.

سرویس دیلیت کردن خود از اینترنت فعلاً در فاز ابتدایی روی اکانت جی میل کار می‌کند و کافی با ورود به سایت {لینک} و داخل شدن با اکانت جی میل تمام لینک‌های مرتبط با خود را پیداکرده و سپس با یک کلیک دیلیت می‌کنید.

در این فاز ردپاهای شما در فیس بوکف توئیتر و اورنوت/Evernote پس از جستجو پاک می‌شوند و سپس در فازهای بعدی سایر سایتهای معروف به دیتابیس آن افزوده می‌شود.

برنامه نویسان سوئدی با استفاده از تعاریف امنیتی موجود در جی میل سرویس پاک کردن اکانت را به‌صورت خودکار روی سایت آورده و مدعی هستند که عملیات جستجو و پاک‌روی رایانه کاربر و نه روی سرور آنها انجام می‌شود تا نقض حریم خصوصی افراد به وجود نیاید.

آنها قول داده‌اند که آسیبی به دیتای کاربر نخواهند زد و همه اتفاقات روی رایانه کاربر می‌افتد.

برای امتحان کلیک کنید



 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    12 0
    دوستان به هیچ عنوان از این سایت استفاده نکنید چون این سایت ازتون اجازه دسترسی به ایمیل های شما و خواندن آنها و جستجو در آنها را تقاضا می کند و از سوی کمپانی گوگل یا کس دیگری هم نیست یک نرم افزار است که توسط دونفر ساخته شده و هیچ اعتمادی به این افراد نیست چه بسا از حربه های جدید برای دسترسی به پیام های عده ای خاص باشد.
  • سرباز IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    3 9
    خود جیمیل ابزار جاسوسی هست
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
    1 1
    ما همه دغدغمون اینه معروف شبم بعد بیای کاری کنیم ....