آمار جان‌باختگان فاجعه قطار تبریز-مشهد کاهش یافت/ ۲ نفر زنده هستند

تسنیم نوشت: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از کاهش آمار جانباختگان فاجعه ی قطار تبریز – مشهد خبر داد و گفت: دو تن از افرادی که در لیست جانباختگان قرار دارند زنده هستند.

محمدصادق پورمهدی بعداز ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه طبق آخرین آمار، تعداد قطعی جانباختگان به 47 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: اسم یک نفر از مسافرین قطار، نه در لیست مصدومان، نه در لیست جانباختگان و نه در لیست افرادی که به مشهد رسیده‌اند ثبت نشده و خانواده یکی دیگر از مسافران نیز در یک فیلم مربوط به بعد از حادثه، عضو خانواده خود را مشاهده کرده‌اند که به گفته این خانواده، مدارکی این شخص همچون کارت ملی و شناسنامه در مشهد است و به زودی تحویل خانواده می‌شود.

پورمهدی افزود:این فرد ظاهراً دچار اختلال حواس بوده و پس از حادثه به صورت سرپایی درمان و مرخص شده چراکه درجایی نام وی پس از درمان  و ترخیص ثبت نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و تدفین جان‌باختگان قطار در تبریز اظهار داشت: اجساد شناسایی شده جان‌باختگان روز چهارشنبه همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) تشییع و تدفین می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =