اینستاگرامی‌ها 600 میلیونی شدند تا رکورد خود را در عرض دو سال دوبرابر کرده باشند.

به گزارش خبرآنلاین، تنها در طول 6 ماه گذشته 100 میلیون کاربر اینستایی شدند و برنامه نویسان نیز سعی کرده‌اند با افزودن ویژگی‌های جدید به جذابیت‌های این شبکه اجتماعی تصویری بیفزایند.

قابلیت پخش زنده ویدئویی، محو تصاویر و ویدئوها در پیام‌های مستقیم برای دوستان و نیز ذخیره پست‌ها در تب‌های خصوصی ازجمله ویژگی‌های جدیدی است که به اینستا افزوده‌شده است.

تبلیغات در اینستا همچنین یکی از فاکتورهای موفقیت این شبکه اجتماعی است تا جایی که اکنون 500 هزار مُبَلِغ و تبلیغ‌کننده دارد که سالانه 1.5 میلیارد دلار از بابت تبلیغات کسب درآمد می‌کنند. پیش بینی می‌شود تا سال 2018 درآمد اینستاگرام از بابت تبلیغات از رقم 5 میلیارد دلار هم بگذرد.

هرچند اینستا تعداد کاربران فعال خود را نگفته اما ارسال مستقیم پیام از سوی 300 میلیون کاربر در حال حاضرانجام می‌شود که در مقایسه با رقم 80 میلیون سال گذشته رشد 4 برابری را نشان می‌دهد.

با نگاه به گذشته می‌توان فهمید پس از راه‌اندازی اپ اینستا در سال 2010 پس از گذشته سه ماه تنها 1 میلیون کاربر از آن استقبال کردند. آوریل 2012 فیس بوک با پرداخت 1 میلیارد دلار این شبکه تصویری را خرید و کوین سیستروم مغز متفکر اینستا چهره‌ای که اینک از این شبکه می‌بینید را برای کاربران توسعه داد.




5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 612766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =