محدودیت سرعت برای سیستم خودران تسلا/ با اپ جدید اوبر، دوستان را مقصد خود کنید

سیستم خودران تسلا در جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری محدودیت سرعت در آزادراه‌ها را برای رانندگان خود تعریف کرد. همچنین روی اوبر هنگام تعیین مقصد می‌توانید دوست تان را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنید.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها سیستم خودران تسلا روی خودروهای مدل اس و ایکس محافظه کارتر شده است چراکه در آپدیت جدید محدودیت سرعت تا 90 مایل بر ساعت در آزادراه‌ها اعمال‌شده است تا مانع از حوادث تلخ شود.

پیش‌تر اجازه سرعت تا 5 مایل بر ساعت بیشتر از استاندارد در بزرگ راه‌هایِ بدون تقسیم‌بندی، داده‌شده بود و حالا در آپدیت جدید علاوه بر ایجاد محدودیت سرعت، به رانندگان هشدار داده می‌شود که چه زمانی باید فرمان را در دست بگیرند. (سیستم اتوپایلوت اجازه می‌دهد تا راننده فرمان را از دست خود رها کرده و سیستم خودران کار خود را انجام دهد)

ایلان ماسک قول آپدیت عمده در اواسط دسامبر را داده بود اما وی با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت زمان بیشتری برای این کار لازم است.


وقتی دوست تان مقصد اوبر شما می شود


اما تاکسی آنلاین اوبر این روزها ضمن طراحی مجدد اپ خود فیلتر اسنپ چت را به آن افزوده است.

بهترین قابلیت افزوده‌شده این است که می‌توانید دوستتان را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. درواقع نرم‌افزار می‌داند دوستتان کجاست و شما قصد دیدن وی رادارید. بنابراین مقصد نهایی شما روی اوبر هنگام سفارش تاکسی، دوستتان خواهد بود.

وقتی شما مقصد خود را دوستتان تعریف می‌کنید، اوبر یک درخواست به دوست شما ارسال کرده و مکانش را می‌پرسد. سپس پاسخ را به‌عنوان مقصد برای راننده اوبر تعریف کرده و عملیات سرویس‌دهی آغاز می‌شود.

اگر دوستتان اپ اوبر داشته باشد که پیام برایش مستقیم ارسال می‌شود. در غیر این صورت به وی اس ام اس زده می‌شود و اگر تا نیم ساعت جواب نداد، سرویس کنسل می‌شود. وقتی هم که به دوست خود نزدیک می‌شوید، اوبر با ارسال پیام وی را آگاه می‌کند که برای ملاقات با شما حاضر شود.

اسنپ چت و اوبر در آپدیت جدید یکپارچه‌شده و هنگام استفاده از سرویس اوبر در خیابان می‌توانید اسنپ کارت را روی اوبر مشاهده کنید. فیلتر موردنظر را انتخاب کرده و داخل تاکسی سلفی گرفته و با اوبر روی اسنپ چت ارسال کنید.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 615619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =