۰ نفر
۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
نرخ تورم آذر ۸.۶ درصد شد

نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آذرماه ۱۳۹۵ نسبت به دوازده ماه منتهی به آذرماه ۱۳۹۴ معادل ۸.۶ درصد اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از بانک مرکزی، خلاصه نتایج به‌ دست آمده از شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران بر اساس سال پایه ۱۰۰=۱۳۹۰۰ نشانگر آن است که شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در آذرماه ۱۳۹۵ به عدد ۲۵۲.۹ رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۴ درصد افزایش یافت.

شاخص مذکور در آذرماه ۱۳۹۵ نسبت به ماه مشابه سال قبل معادل ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    16 7
    يه نگاه به قيمت دلار ٤١٠٠ و بقيه جنس ها بندازين بعد اين امار پرت و پلا رو به خورد ما بدين
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    9 8
    تورم در کره ماه وکره مریخ به دلیل عدم داد و ستد اقتصادی صفر می باشد. اینکه با توقف فعالیت های اقتصادی بتوان تورم را مهار کرد هنر نیست . آمار و ارقام که برای جامعه کار و درآمد نمی شود. بازار قفل هست قدرت خرید در جامعه وجود ندارد. همین گوشت در هفته اخیر 15درصد گران شده. کاش قدرت خرید بود تورم هم بود .
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    10 2
    باز آمار های بیخود، دلار ۴۱۰۰ شد.
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    3 1
    امان از بیسوادی که ریشه این کشور را سوزونده اقتصاد یه علم مبتنی بر ریاضیاته نه باد گلو تورم زیر 10 درصد را هم کلیه نهادهای بین المللی تایید میکنن
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      1 2
      جناب عالم اول باید از هر نهادی که نرخ تورم را حساب می کند بپرسید چه کالاهایی را در سبد مصرفی خانوار قرار می دهد و با چه وزنی از تاثیر؟ دولت هر کالایی را که دوست دارد در این سبد مورد محاسبه قرار می دهد تا نرخ مطلوب خودش از آن بیرون بیاید البته اگر محاسبه ای اصلا در کار باشد،کی به کیه؟،باقی نهاد ها را هم از خودشان بپرسید.این نهاد ها کدامشان یک دفتر فعال در اینجا دارند؟ قیمت ریز اجناس مصرفی را از کجا می گیرند؟ فاصله قیمت گیری تا اعلام نتیجه محاسبات چقدر است از نظر زمانی؟ اصلا همه اینها به کنار،شما خودت اقلام مصرفی خودت رو یک سال بنویس و محاسبه کن.تا وقتی محاسبه نمی کنی مجبوری هر چی می گن باور کنی.