۱ نفر
۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
تعیین نمره عینک با موبایل/ عکس

تست بینایی معمولاً توسط اپتومتریست انجام می‌شود تا نمره عینک شمارا تعیین کند اما استارتاپ EyeQue با ابداع دستگاه متصل به موبایل شمارا از رفتن پیش متخصص بی‌نیاز می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، با صرف هزینه 39 دلاری برای خرید دستگاهی که می‌بینید، هر زمان که اراده کنید قادر به انجام تست بینایی از خود و دیگران خواهید بود.

قرار است این دستگاه در بخش ابداعات برتر نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس به نمایش دربیاید.

دستگاه شامل سخت‌افزاری است که روی گوشی اندرویدی و آیفون قرارگرفته و با اپلیکیشن نصب‌شده داخل گوشی کار می‌کند.

دستگاه به شما بین 5 تا 40 امتیاز می‌دهد و روی عدد تعریف‌شده به شما پیشنهاد استفاده از فلان عینک با نمره خاص می‌دهد و این دقیقاً کاری است که یک بینایی‌سنج در مراکز درمانی برای شما انجام می‌دهند.



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اپتومتریست IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    14 6
    به عوض اینکه صدهزار تومن حداقل بدهید و یک ابزار غیر استاندارد و غیر تخصصی بخرید و بعد عینک بگیرید و چشمتان اسیب ببیند بروید خدمت اپتیومتریست و شانزده هزار تومن هزینه کنید تا با دستگاه تخصصی و اموزش تخصصی چشمتان را معاینه و وضعیت قند و فشار و اب مرواریدتان را هم بر چشم کنترل و یک شماره عینک بدهید که حداقل 5 سال خیالتان راحت باشد.
    • بی نام PT ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
      5 9
      همه که نمی تونن برن خدمت اپتو متریست یا چشم پزشک این دستگاه برای مناطق دوره افتاده و صعب العبور همه ساخته شده که نه ساکنان اونجا دسترسی دارن به دکتر نه میشه دستگاه رو برد .
  • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    2 5
    خیلی از مردم تبلن هستن یا خیلی درگیر نمی تونن برن اپتومتریست واسه همین این دستگاه قابلیت خوبی داره و همه جا همراه ادم هست
  • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
    4 3
    سلام ، اولا این نرم افزار اگر به اندازه یه دستگاه کامپیوتری که در مطب اپتومتریست ها وجود داره به فرض دقیق باشه ، بازم هیچ وقت نمیتونه نمره عینک مناسب شما رو بده چون نمره عینک تحت تاثیر عوامل زیادی مثل سن ، انحرافات مخفی ، آشکار ، تنبلی چشم ، نیاز بینایی فرد و ... قرار داره، ثانیا در جواب کسی که فرمودن برای مناطق محروم مناسبه، شما اگه نمره عینک تون هم داشته باشید بازم برای ساختش باید به یه عینک سازی مراجعه کنید که غالب عینک سازی های مجاز خودشون اپتومتریست دارند در نهایت اگه میخاد به بینایی خودتون آسیب بزنید و پولتون رو دور بریزد پیشنهاد میکنم از این ابزار خرید کنید