«لالا لند» بهترین فیلم آکادمی بین‌المللی استرالیا/ جایزه دیگر برای مل گیبسون

مهر نوشت: «لالا لند» با کسب جوایز بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن از آکادمی بین‌المللی سینما و تلویزیون استرالیا موفقیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

به نقل از ورایتی، «لالا لند» موفق شد تا در این رقابت «ورود»، «ستیغ اره‌ای»، «شیر» و «منچستر کنار دریا» را پشت سر بگذارد و عنوان بهترین فیلم را از آکامی بین‌المللی سینما و تلویزیون استرالیا کسب کند. در عین حال اما استون نیز جایزه بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم دریافت کرد.

شب گذشته در مراسمی که در آوالون هالیوود برگزار شد، مل گیبسون، نیکول کیدمن، دیو پاتل، لوک همسورت، کنت لونرگان، هروی واینستین، ساشا بارون کوهن و جوئل ادگرتون نیز شرکت داشتند.

در این مراسم مل گیبسون با دریافت جایزه بهترین کارگردان برای ساخت درام جنگ جهانی دوم «ستیغ اره‌ای» تجلیل شد. این فیلم ماه پیش نیز جوایز چندگانه سیدنی از جمله جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود.

«منچستر کنار دریا» دو جایزه بین‌المللی شامل بهترین فیلمنامه برای کنت لونرگان و بهترین بازیگری برای کیسی افلک را دریافت کرد.

درام «شیر» از کمپانی واینستین جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را برای دیو پاتل برد و نیکول کیدمن بازیگر استرالیایی نیز جایزه بهترین زن نقش مکمل را دریافت کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =