طرح بین المللی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد بین وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری ایران و وزارتخانه آموزش عالی و تحقیقات فرانسه تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل  از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، طرح مهدی قاسمی ورنامخواستی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی با عنوان"طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" از سوی دفتر مطالعات و همکاری های علمی بین المللی بین وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه، مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

طرح "طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" در مرحله اول به طور مجزا در دو کشور ایران و فرانسه مورد داوری قرار گرفت و در مرحله دوم در کمیته علمی مشترک وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فنآوری ایران و آموزش عالی و تحقیقات فرانسه که درتاریخ 9آذر1395 در بخش فرهنگی سفارت فرانسه تشکیل شد، به عنوان طرح برگزیده مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است، طرح "طراحی و ساخت سیستم های اندازه گیری دقیق با اهداف افزایش امنیت غذایی" با مشارکت بخش فرهنگی سفارت فرانسه در ایران بین دانشگاه شهرکرد و دانشگاه لورن( leorraine) فرانسه به مدت دو سال اجرا می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =