امام جمعه بندرعباس گفت: مسئولان نظام مراقب باشند هر پروژه و فعالیتی را که انجام می دهند ، به اقتصاد مقاومتی ربط ندهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس عنوان کرد: مسئولان نظام مراقب باشند هر پروژه و فعالیتی را که انجام می دهند ، به اقتصاد مقاومتی ربط ندهند و اقتصاد مقاومتی را لوث نکنند.

وی افزود: منظور مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی واقعی ، یک اقتصاد مقاومتی فعال و پویا برای دفع موانع توسعه و تلاش در مسیر پیشرفت کشور است که بعضی ها پاسخ صوری به ندای رهبری دادند و کشیدن خط راه آهن برای قطارها و خرید هواپیما و هرکاری که انجام دهند را به اقتصاد مقاومتی ربط می دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه 'بی تیشه فقر ریشه کن نمی شود'، اظهارکرد: تا اقتصاد را به بازو و بیل و کلنگ و کشاورزی و دامداری وصل نکنیم و تا جامعه از حالت رکود خارج نشود و هر انسانی نیاندیشد که چگونه کار را به جریان درآورد و مشغول به فعالیت شود ، اقتصاد ما همچنان لنگ است.

امام جمعه بندرعباس یادآورشد: امسال که به نام 'اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل' نامگذاری شده است، برخی هرکاری که انجام می دهند را در راستای اقتصاد مقاومتی می دانند و باید گفت که در واقع با کارهای پشت میزنشینی، شغل ایجاد نمی شود.

آیت الله نعیم آبادی همچنین به 29 دیماه هفته هوای پاک اشاره کرد و گفت: همه باید برای داشتن فضایی پاک و سالم تلاش کنیم و همان گونه که به نظافت منزل خود اهمیت می دهیم به پاکیزگی کوچه و خیابان نیز اهمیت داده و به رشد فرهنگی جامعه کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به تفاوت دین مسیحیت با اسلام اشاره کرد و گفت: قرآن ساخته دست بشر نیست بلکه معجزه خداست ، اما کتاب انجیل فعلی اختلافات زیادی در آن است و مسیحیت براساس همین کتاب تحریف شده جنایات زیادی انجام داده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =