بالغ بر 70 هزار متقاضی دریافت وکالت در کشور وجود دارد

مدیر موسسه مشاهیرمهر داد آفرین از وجود بالغ بر 70 هزار متقاضی دریافت وکالت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر کمالوند صبح امروز در گفتگو با خبر آنلاین اظهار داشت: در کشور حدود 70 هزار نفر متقاضی دریافت پروانه وکالت هستند اما ظرفیت ها برای دریافت پروانه اندک است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ظرفیت کانون وکلا هزار و 800 نفر بوده است، خاطر نشان کرد: سهم موسسه داد آفرین در آموزش به متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون وکالت و قضاوت چیزی حدود هزار و 800 نفر خواهد بود که این تنها مربوط به کلاس های آموزشی ما بوده است.

مدیر موسسه مشاهیرمهر دادآفرین در ادامه عنوان کرد: در آزمون های این موسسه بالغ بر 2 هزار و 500 نفر شرکت کردند.

کمالوند با بیان اینکه تنها یک سی ام متقاضیان در کلاس های داد آفرین شرکت می کنند گفت: اما در نتیجه از هر سه پذیرفته شده آزمون های قضاوت و وکالت از این موسسه بوده است.

وی بیان کرد: آزمون های آزمایشی ما در 18 مرحله و آموزش های ما طی 600 ساعت تدریس می شود.

مدیر موسسه مشاهیر مهر دادآفرین با اشاره به اینکه تمام شش درس مورد نیاز متقاضیان در این موسسه آموزش داده می شوند اظهار داشت: نحوه فعالیت ما آموزش از بدو تا انتهای درس است و تنها سیستم تست زنی نیست.

کمالوند به فعالیت برخی موسسات سود جو اشاره کرد و گفت: صحبت های هیچ موسسه و فردی مبنی بر آموزش های کلید طلایی برای این آزمون ها صحت ندارد بلکه برای موفقیت در آزمون ها باید بتوانید الفبای حقوق را فرا گیرید.

وی عنوان کرد: برای موفقیت در این آزمون نباید به جزوات مراجعه کرد بلکه باید کتاب های مرجع مطالعه شود و تنها راه رسیدن به موفقیت تلاش مضاعف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =