راه اندازی و رونق ۱۲ واحد صنعتی در استان بوشهر

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر گفت: 12 واحد صنعتی و تولیدی راکد و غیرفعال در شهرکها و نواحی صنعتی استان بوشهر، در 10 ماهه اول سال 1395 مجددا" راه اندازی شده و هم اکنون به فعالیت مشغولند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي بوشهر مهدي صفوي اظهار داشت: از تعداد 324 واحد بهره بردار در شهرکها و نواحی صنعتی استان بوشهر با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها تعدادي از  واحد صنعتی راکد و غیرفعال شدند که با تلاش در جهت راه اندازی مجدد، تعداد 12 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند  و اكنون 216 واحد صنعتي فعال است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی بوشهر افزود: هدف اصلی این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، شناسایی واحدهای صنعتی مشکل دار و رفع مشکلات آنان و بالاخص راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی تعطیل و راکد می باشد.

 وی با اشاره به حمایت های شرکت شهرک های صنعتی از واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال، گفت: در 10 ماهه گذشته با اعمال حمایت های مختص به صنایع کوچک و متوسط نظير طرح در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد،معرفي جهت مشاركت با سرمايه گذار خارجي وداخلي و كمك به خلق بازارهاي جديد كمك هاي خوبي به برخي از واحد هاي صنعتي استان شده است.

مهدي صفوي اظهار داشت: عمده ترین انتظارات و درخواستهای واحدهای صنعتی راکد، اعطای وام با نرخ بهره مناسب، استمهال بدهی های بانکی، کمک در حل مشکلات بازار صنایع کوچک و افزایش یارانه های صادراتی، تسهیل مراودات ارزی در خصوص تامین مواد اولیه و صادرات محصول و تسهیل در اعمال بخشودگی های مالیاتی می باشد.

وي ابراز امیدواری کرد با توجه به مدت اندک باقیمانده تا پایان سال 95 زمینه جذب حداکثری تسهیلات طرح رونق توليد توسط واحدهای تولیدی و صنعتی استان فراهم گردد .

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =