در ۲۹ بهمن، دلایل اتفاقاتی شبیه انفجار در پلاسکو عنوان شد و خطبه‌های نماز جمعه تهران هم پربازدید بود.

در صدر اخبار پربازدید امروز جمعه این سوال قرار داشت: پادشاه عربستان درباره احمدی‌نژاد چه گفته بود؟ پس از آن سخنان امام جمعه تهران بود که گفت: برخی زبانشان دراز شده از آشتی ملی می‌گویند. لعنت بر این سازمان ملل! همچنین پالس‌هایِ رمزدار اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان به حسن روحانی هم جالب توجه بود.

در سرویس اقتصادی هم معلوم شد توافق نهایی برای تأمین مالی خرید ۷۷ هواپیما انجام شده. همچنین محاسبه هزینه کارت کشیدن‌ها روی کارتخوان‌ها هم جالب بود. این سوال هم برای مخاطبان پاسخ جالبی به همراه داشت: چرا حجم بسته‌های اینترنت زود تمام می‌شود؟

در سرویس فرهنگ و هنر پیمان معادی با موهای بلند و ریش و سبیل خاص و در نقش یک سردار ایرانی در زمان حمله مغول ظاهر شد. همچنین مطرح شدن احتمال قصور در فوت حسن جوهرچی از زبان دخترش خبرساز شد. اینطور که پیداست هنرمندان و پزشکان آشتی نکرده اند. خواندن زندگی هنرمندی که پرورش یافته خانواده بهزاد فراهانی است هم برای مخاطبان جالب بود.

در سرویس جامعه عنوان شد رفتار پرخطر و تعدد شریک‌جنسی مردان؛ خطر ایدز برای زنان را بیشتر می کند. همچنین مردم خواستند بدانند چرا در فاجعه پلاسکو اتفاقی شبیه‌ به انفجار دیده شد؟ همچنین اعلام شد با آغاز دوباره بارش‌ها از امشب باعث می‌شود هوا ۱۵ درجه سردتر ‌شود.

در سرویس بین‌الملل سه خبر درباره ایالات متحده آمریکا پربازدیدترین‌ها بود. از جمله اینکه وزیر خارجه آمریکا سخنانش دربارۀ ایران را تکذیب کرد. همچنین شغل تازۀجان کری لو رفت و نشست خبری ترامپ هم با حاشیه های مختلف از جمله درگیری جدید با خبرنگاران همراه بود. حتی در سرویس طنز هم مردم دیدند چه می‌کنه این آقای ترامپ!

در سرویس آی.تی هم خبر پیچید که مرد شماره یک سامسونگ بازداشت شد!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =