۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
معرفی ۵ قفل هوشمند فیزیکی برای در خانه

باز کردن قفل در خودرو با موبایل عادی شده واین روزها قفل‌های هوشمند باهدف دسترسی راحت‌تر برای اعضای خانواده یا همکاران از طریق موبایل یا تبلت توسعه پیداکرده است.

به گزارش خبرآنلاین، کدهای قفل صفحه، الگوهای امنیت بیومتریک، اثرانگشت و عنبیه ازجمله پارامترهایی است که برای باز کردن قفل‌های هوشمند تعریف‌شده است. البته هر قفلی مزایا و معایب خود را دارد و به همین خاطر در این مقاله سعی کرده‌ایم شمارا با برترین آنها آشناسازیم.

قفل‌های هوشمند معمولاً از مواد محکم ساخته‌شده و امنیت سایبری روی آنها حکم‌فرمایی می‌کند و شما آزادی کامل دارید که بدون کلید قفل را رها کرده تا با تعریف نوع دسترسی، از راه دور بتوانید قفل را برای دوستان، اعضای خانواده یا همکاران در محل کار بازکنید، بدون اینکه حضور فیزیکی داشته باشید.

 

Schlage Sense Smart Deadbolt

قفل مذکور لمسی بوده و از طریق اپلیکیشن مخصوص روی آی او اس کار می‌کند و با Apple Homekit سازگاری نرم‌افزاری دارد. بنابراین از طریق سیری/Siri می‌توانید با قفل حرف زده و آن را باز یا بسته کنید.

این قفل در ابعاد 5.3 در 7.6 در 20 سانتی‌متر مطابق با استانداردهای صنعتی تعریف‌شده و 4 باتری AA را با اتصالات بلوتوث در خود جای‌داده است. مزیت آن کار کردن با آیفون و عیب آن کار نکردن با سایر سیستم‌عامل‌ها است. قیمت این قفل 211 دلار تعیین‌شده است.

 

August Smart Lock

قفل 230 دلاری از طریق بلوتوث با انرژی کم‌، کار می‌کند و هم با آی او اس و هم اندروید کار می‌کند و باید 4 باتری AA روی آن بیندازید. ابعاد قفل 8.6 در 8.6 در 2.2 سانتی‌متر تعریف شده است و می‌توان برای مهمان‌ها کلید مجازی درست کرد. موقعیت باز بودن یا بسته بودن قفل از طریق هوم کیت اپل قابل‌مشاهده است.

عیب قفل این است که ممکن است با هر دربی کار نکند و مزیتش نیز دارا بودن آپشن های متنوع برای استفاده است.

 

Ultraloq UL3

قفل 199 دلاری با بلوتوث کم انرژی کارکرده و با سیستم عامل‌های آی او اس و اندروید سازگاری نرم‌افزاری دارد.

اثرانگشت روی آن ضد آب، ضد غبار و ضد خراش تعریف‌شده و 3 باتری AA روی این قفل در ابعاد 17 در 16 در 8.8 سانتی‌متر قرار می‌گیرد.

داشتن اثرانگشت قوی و امن مزیت این قفل و دیده نشدن تاچ اسکرین زیر نور آفتاب از معایب آن محسوب می‌شود.

 

 

Kwikset Kevo

قفل 230 دلاری در ابعاد 26 در 14.9 در 9.3 سانتی‌متر تعریف‌شده و 4 باتری AA را با اتصال بلوتوث کم انرژی در خود جای‌داده است. این قفل هم با آی او اس و هم با اندروید کار می‌کند.

در بخش امنیت علیه انواع حقه‌های باز کردن درب توسط سارقان مجهز شده و به‌راحتی قابل‌نفوذ نیست.

شکل و شمایل سنتی قفل‌های معمولی را دارد و تنها عیب آن عدم سازگاری با هوم کیت اپل است.

 
 

Master Lock Bluetooth Outdoor Padlock

قفل 60 دلاری با بلوتوث کار می‌کند و ابعاد آن 13.4 در 5.5 در 2.7 سانتی‌متر تعریف‌شده و تنها عیب آن این است که با تکنیک بروت فورس باز می‌شود. این محصول در ابتدای راه است و نسخه‌های بعدی قوی‌تر خواهد شد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =