ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان، بهروز اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان و دیگر مسئولان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان،‌ ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس به نمایندگی از ستاد انتخابات 13 شهرستان استان هرمزگان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افتتاح شد.

استاندار هرمزگان در آئین افتتاح ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم انتخابات را در کمال سلامت برگزار کنیم، اظهار داشت: در بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراها در هیئت های اجرایی باید دقت لازم صورت گیرد و براساس مستندات مراجع چهارگانه در خصوص صلاحیت افراد تصمیم گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبین و کاندیداهای انتخابات از تخریب یکدیگر پرهیز و خودداری کنند، افزود: کاندیداها موظف هستند اخلاق و آداب یک رقابت سیاسی را رعایت کنند و رفتار آنها در چارچوب قانون باشد.

جادری با بیان اینکه ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند تا ششم فروردین انجام می شود، اضافه کرد: هیئت های اجرایی و نظارت برای برگزاری این انتخابات در استان هرمزگان تشکیل شده و پس از ثبت نام داوطلبین کار استعلام از مراجع چهارگانه و بررسی صلاحیت ها را انجام می دهند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و با مشارکت حداکثری در هرمزگان در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان نیز گفت: نام نویسی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند در هرمزگان آغاز می شود و داوطلبان می توانند برای نام نویسی به فرمانداری ها و بخشداری های استان مراجعه کنند.

بهروز اکرمی افزود: نام نویسی از 30 اسفند به مدت یک هفته تا 6 فروردین 96 ادامه دارد .

وی گفت: داوطلبان هنگام نام نویسی باید عدم سوء پیشینه ،کارت ملی ، پایان خدمت ، مدرک تحصیلی همراه داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: در 38 شهر استان هرمزگان و همچنین تمامی روستاهای بالای 20 خانوار و یا 100 نفر جمعیت انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردبیهشت سال 96 برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =