۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷

نوکیا در حال آماده‌سازی حداکثر توان خود برای ساخت وعرضه پرچم‌دار 2017 خود به نام نوکیا 9 است.

به گزارش خبرآنلاین، با عرضه موفقیت‌آمیز گوشی میان رده نوکیا 6 و ورود قریب‌الوقوع نوکیا 3 و 5، کمپانی HMD مالک جدید برند نوکیا، درحال‌توسعه فناوری صدای سه بعدی OZO برای ساخت نوکیا 9 به‌عنوان گوشی سال خود است.

اچ ام دی می‌گوید نوکیا 9 مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 835 خواهد بود و اولین گوشی خواهد بود که به فناوری صدای سه بعدی OZO مجهز می‌شود.

سیستم صوتی اوزو صدا را برای هدفون و سیستم‌های موسوم به Spatial (برای هدست واقعیت مجازی و صدای 360 درجه) بهینه‌سازی می‌کند و بدین ترتیب نوکیا در حال سرمایه‌گذاری روی سیستم صوتی اختصاصی خود است تا بتواند کاربران علاقه‌مند به موسیقی را به خرید نوکیا 9 جلب کند.

کاهش صدای محیط و نویز پس‌زمینه، سیستم پخش فراگیر 360 درجه با تأخیر بسیار پایین روی دستگاه‌ها و ابزار VR، ضبط صدا با 4 میکروفون و پشتیبانی از ردیابی صوتی و پخش استریو باکیفیت بالا ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه فناوری OZO نوکیا است که به‌زودی روی نوکیا 9 شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود نوکیا 9 سایز 5.5 اینچی OLED، شش گیگ رم و 64 گیگ یا 128 گیگ حافظه داخلی با دوربین 23 مگاپیکسلی مجهز به لنز ریس و دوربین سلفی 12 در کنار باتری 3800 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع نسخه 4، حسگر اثر انگشت و عنبیه iris و استاندارد ضد آب IP68 دارد.

نوکیا قصد دارد در سال 2017 شش الی 7 گوشی راهی بازارهای بین‌المللی کند.



 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    19 2
    ميخرمش...نوكيا شركتي كه اعتماد رو هيچوقت از مشتريش سلب نكرد.
    • بی نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
      0 3
      اعتمادی کاذب که نهایتا منجر به ورشکست شدن آن گردیددرصورتی که مابین مشتریان سنتی این برند و تیم مدیریتی آن ارتباطی اساسی وجود داشت این کمپانی هیچگاه به این روز نمی افتاد چرا که مشتریان تیفوسی نوکیا حتی حاضر بودند محصولات نه چندان خوشایند ویندوزی این شرکت را بامید روزهای بهتر ابتیاع کنند اما دیدیم که در حقیقت اینچنین نشد
  • بی نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    2 0
    امیدوارم نمایندگیش دوباره تو کشور فعال بشه
  • آرش RO ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    0 1
    گاملا وتضحه که دایره دوربینش مال لومیا 1020 هه