ایجاد اشتغال و اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام اولویت شهرداری کرج در سال ۹۶ است

شهردار کرج با اشاره به اینکه موتور محرک اقتصاد تولید است و تولید نیز اشتغال را به دنبال دارد گفت: مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر طی چهار سال گذشته علاوه بر انجام اقدامات چشمگیر و بی نظیر در حوزه های عمرانی و فضای سبز، تمهیداتی را اتخاذ کرد تا طرح های عمرانی اجرایی زمینه را برای اشتغال جوانان نیز فراهم کند و اینگونه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بسترهای لازم برای رشد شهر و ایجاد کسب و کار محقق گردید .

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در دیدار نوروزی با پرسنل شهرداری این کلانشهر عنوان کرد: با توجه به شعار سال 96 که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شد می توان اذعان داشت که این شعار به عنوان راهبردی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و برخاسته از آینده‌نگری و تدبیر هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی می باشد.

شهردار کرج اظهار داشت: باید به این مهم توجه داشت که موتور محرک اقتصاد تولید است که با انجام فرآیند تولید زمینه اشتغال نیز برای مردم فراهم می شود، بنابراین مسئولان باید در برنامه ریزی های خود تحقق شعار سال را نصب العین همه برنامه ها و اقدامات قرار دهند تا بتوانیم به این وسیله پیشرفت چشمگیری را در تمامی عرصه های کشور شاهد باشیم.

ترکاشوند ادامه داد: اولویت مجموعه مدیریت شهری کرج نیز طی چهار سال گذشته، اتخاذ تمهیداتی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است و این مجموعه احداث فعالیت هایی عمرانی را در دستور کار خود قرار داد تا این فعالیت ها زمینه ایجاد اشتغال برای شهروندان را نیز به دنبال داشته باشد.

این مسئول خاطر نشام کرد: اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج طی مدت زمان مذکور به گونه ای بوده است که می توان با قاطعیت اعلام کرد این مجموعه در زمینه فعالیت های عمرانی و فضای سبز در تاریخ شهرداری این کلانشهر بی نظیر عمل کرده و در این راستا نیز توجه ویژه ای را به تحقق اقتصاد مقاومتی در طرح های مختلف خدماتی، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، فرهنگی و... داشته است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری کرج بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر این باور است که مسئولان و پرسنل باید سالم، اثرگذار و انقلابی به ایفای وظایف خود در نهادها و دستگاه های خدمات رسان بپردازند و از هرگونه بی مسئولیتی در انجام مسئولیت ها جلوگیری شود.

شهردار کلانشهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این مجموعه در تلاش است تا در حیطه وظایف قانونی خود شرایط مطلوبی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری فراهم کند، یادآور شد: مدیران شهرداری کرج آگاه باشند که فعالیت آنها در این حوزه بدون هیچگونه جانب داری و استفاده از بیت المال باشد و تنها بسترهای شرکت شهروندان را در انتخابات ایجاد نمایند.

ترکاشوند در پایان گفت: از دیگر اولویت های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در سال 96 این است که پروژه های نیمه تمام عمرانی را تا قبل از پایان دوره چهارم شورا به اتمام برساند که بهره برداری از تقاطع غیر هم سطح شهید آجرلو، تقاطع غیر هم سطح شهید کیانپور (سه راه میانجاده)، ادامه زیرگذر مهرویلا به سمت مهرشهر و... از جمله آن می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 651979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =