خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    3 2
    لطفا یک نفر اوضاع هرج و مرج وحشتناک میدان شهدا رو بررسی کنه و یک فکری به حال این میدان سابق و چهار اره کنونی کنه.خصوصا بعد از ظهر ها که تداخل هزاران عابر پیاده با صدها خودرو باعث ترافیک وحشتناک شده؛ در همین اوضاع اتوبوس های شرکت واحد قصد پیاده کردن مسافر را دارن؛ خودرو ها در ابتدای خیابان پیروزی تجمع برای سوار کردن مسافر دارن و چند صد نفر همزمان از خروجی مترو پیاده شده وسط چهار راه قدم میزنن موتور ها هم مشغول ویراژ میان این شلوغی هستن.هیچ کس هم به آنارشی این چهار راه رسیدگی نمیکنه.یک پل عابر هم دارن که اگر شما دیدید کسی از روش رد بشه ما هم دیدیم.راه حل هم همون راهکاری است که در چهار راه ولیعصر پیاده شد و اوضاع بهتر شد.شما رو به خدا یکی رسیدگی کنه.هر روز یک ساعت باید در ترافیک بمونیم.
  • تقوی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    4 0
    دفعه چندمیه نظر میزارم توروخدا منتشر کنید به داد من و هزاران خانواده امثال من برسید در زمینه اعتیاد واقعا خلا قانونی وجود داره خانواده هایی که درونش فرد معتاد هست واقعا هیچ راهکاری برای درمان یا مبارزه با این افراد ندارند هر روز نگاهی به روزنامه ها کنید وحشیانه ترین اعمال میبینید از معتادین حتی پخش کننده های مواد مخدر هم خیلی راحت تو حضور پلیس کارشون میکنن وقتی به پلیس اطلاع میدی اعلام میکنن قانونی نیست تو مبارزه با خرده فروشان.تنها گزینه کمپ گذاشتن جلو پای خانواده که کمپم شامل حال بالای 50 سال نمیشه با توجه به این که یک فرد معتاد یک خانوادرو نابود میکمه خواهش میکنم رسیدگی کنید راه جلوی پای ما بگذارید ممنونم.
  • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    3 1
    آموزش دهندگان سازمان نهضت سواد آموزی بعد از سال 92 هم به مانند آموزش دهندگان این سازمان قبل از 92 زحمت کشیده و میکشن خواهشا نمایندگان محترم مجلس در طرح جدید این آموزش دهندگان هم لحاظ کنند .
  • عسگری IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    1 2
    با سلام امروز صبح در مسیر اتوبان همت شرق به غرب حد فاصل خروجی پاسدارن تا اتوبان حقانی وانت نیسانی رو دیدم با بار سیمان که پلاک ماشین هم توسط راننده هم مخدوش بود و هم پنهان شده بود از دید و راننده هم بدون توجه به ترافیک و با سرعت زیاد مشغول ویراژ بین ماشینها بود تقاضا میکنم مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی و یا نیروهای انتظامی به این مسئله توجه بفرمایند در هر صورت پلاک این خودرو قطعا به صورت عمدی مخدوش بود و حرکتی هم که انجام میدادن به شدت خطرناک بنده تصورم این هست اگر حادثه ای اتفاق بیوفته و راننده صحبنه رو ترک کنه چطور میشه ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    0 0
    با سلام ديروز هم اين پيغام رو گذاشتم ما جمعي از دامپزشكان بعد از موفقيت در مرحله اول آزمون استخدام سال 95 در بهمن همان سال به مصاحبه چند برابر ظرفيت دعوت شديم. ولي سازمان دامپزشكي مصاحبه را به زمان آينده بدون دادن توضيح موكول كرد. اكنون چند ماه است بلاتكليف هستيم. لطفا مسئولان پاسخگو باشند.
  • بی نام DE ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    0 0
    چرا روز جهانی کارگر ، به حرمت کار و کارگر تعطیل است ولی کارگران ما حتی دراین روز هم تعطیلی ندارند ؟؟؟ چه نهادی باید دربار ه این تعطیلی تصمیم بگیرد ؟؟؟ اینست معنای احترام به کارگر ؟؟ اخراج ، شلاق ، بی اعتنائی به روز بزرگداشت او ، حداقل حقوق و امنیت شرایط کاری ؟؟؟؟
  • محمد علی کاظم نژادی A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
    1 0
    سلام توجه به امنیت ملی در سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه مهمی بر خودار است مسائل ومشکلات عدیده مردم سیستان در منطقه جنوب شرق ایران در حفظ امنیت این منطقه بسیار تاثیر گذار خواهد بود از آذر ماه 1386 نزدیک به ده سال است از کلنگ زنی کمربندی آیت الله سیستانی زابل گذشته. یعنی سه دوره از ریاست جمهوری گذشته و تا کنون دو. دولت از تکمیل و راه اندازی 23 کیلومتری جاده عاجز بوده اند لطفا اگر ممکنه نشر وانتشار فرمائید تا موضوع در رقابت های انتخاباتی کاندیداها مود توجه قرارگرفته باور کنید رای تعداد زیادی از مردم زابل را که ده سال است از این موضوع به ستوده آمده اند به خود اختصاص خواهند داد