ایلنا نوشت:‌ فرزند آیت‌الله هاشمی گفت: دلواپسانی هستند که از اول مسیر دولت روحانی تخریب را شروع کردند و اجازه نمی‌دهند کشور از روند رشد مثبت برخوردار شود.

محسن هاشمی در دیدار با جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان گفت: حضور روحانی به صحنه با نظر آیت الله هاشمی بود. ایشان با ثبت‌نام در انتخابات تاکتیک به خرج دادند و باعث شدند که آقای روحانی بتواند در دوره اول برنده شود و کاری زیربنایی را آغاز کند.

هاشمی با بیان اینکه در چند برهه کشور دچار خطراتی شد که هر بار از آن عبور کردیم، گفت: یکی از این خطرات گروگان‌گیری بود که در بحبوحه جنگ کشور دچار بحران شد و این مساله طول کشید تا اینکه امام تصمیم را به مجلس واگذار کردند. مجلس که آیت‌الله هاشمی رئیسش بود و در آن مذاکرات با آمریکا شروع شد و آن شر از مردم و مملکت برطرف شد.

او افزود: در مرحله دوم بحث جنگ و قطعنامه‌ها بود که کسی جرات نمی‌کرد جنگ را به پایان برساند و با پیگیری آیت‌الله هاشمی و همفکرانشان و اذن امام خوشبختانه این مساله برطرف و کشور در مسیر توسعه بازسازی و پیشرفت قرار گرفت.

هاشمی تاکید کرد: اتفاق دیگری در سالهای اخیر رخ داد و آن صدور قطعنامه های زیاد در دولت احمدی‌نژاد بود که اگر ادامه پیدا می‌کرد به جنگ می‌رسیدیم. اما خوشبختانه با روشی که آقای روحانی و ظریف دنبال کردند و با اذن رهبری، کشور در مسیر توسعه قرار گرفت. خوشبختانه این مسیر به جریان افتاد اما دلواپسانی هستند که نمی‌گذارند این مسیر نتیجه مثبت بگیرد و از اول مسیر دولت روحانی تخریب را شروع کردند و اجازه نمی‌دهند کشور از روند رشد مثبت برخوردار شود.

او ادامه داد: یادم می‌آید آقای هاشمی وقتی مدرسه‌ای را بنیان گذاشت اسمش را رفاه قرار داد و وقتی که فروشگاه زنجیره‌ای را بنیان کرد باز هم نام آن را رفاه انتخاب کرد. آیت‌الله هاشمی به رفاه مردم تاکید داشت و امیدوارم در دولت آقای روحانی هم این اتفاق بیافتد.

هاشمی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: لازم است نظر آیت‌الله هاشمی را که نسبت به حضور آقای روحانی مثبت بود؛ عنوان کنم. ایشان می‌گفتند روحانی باید نتیجه کار خود را بگیرد. ما و ایشان به ادامه دولت روحانی معتقدیم و امیدواریم کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =