ایسنا نوشت: وزرای علوم و صنعت با حضور در پای صندوق رای در انتخابات مشارکت کردند.

محمدرضا نعمت‌زاده با حضور در محل اخذ رأی منطقه لواسان تهران رأی خود را به صندوق انداخت تا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کند. وی پس از به صندوق انداختن رأی خود خواستار مشارکت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات شد.

همچنین ایرنا نوشت؛

محمد فرهادی نیز روز جمعه با حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رای خود را به صندوق انداخت و از همه مردم به خصوص جامعه دانشگاهی کشور خواست تا پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

او پس از رای دادن تاکید کرد: حضور حداکثری مردم بیانگر این است که مردمسالاری دینی یا همان دموکراسی به معنای واقعی در کشور اعمال می‌شود. کسی که زمام امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید سابقه مدیریتی قوی در عرصه‌های مختلف نظام داشته باشد و بتواند کابینه را به خوبی اداره کند و اولویت‌های توسعه‌ای کشور را مد نظر داشته باشد. رئیس جمهور باید با تعامل موثر بین‌المللی نقش موثری را در دنیا داشته باشد.

ایلنا نیز از رای دادن اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال خبر داد و نوشت؛ اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاس جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

خلیفه ارامنه گفت: من به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که در انتخابات مشارکت کنند و به کسی رای بدهند که در راه عظمت و تمامیت ایران گام‌های موثری بردارد. چون کشور ایران کشوری بزرگ است و ملت ایران؛ ملتی با فرهنگ غنی و دیرین است و هرکسی که مسئولیت اداره این کشور را برعهده می‌گیرد؛ انسان بزرگواری است. به همین دلیل بسیار خوشحالم که مردم ایران مشارکت خوبی در این انتخابات دارند و با شور و اشتیاق در آن شرکت می‌کنند. من دیدم که مردم ما در حوزه‌های ارامنه هم با شور و اشتیاق دراین انتخابات شرکت کرده‌اند.

جماران نیز تصویری از حضور عفت مرعشی همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پای صندوق رای در حسینیه جماران منتشر کرد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667192

برچسب‌ها