درخواست چهره‌های سیاسی از مردم؛ از ایستادن پای صندوق رأی خسته‌ نشوید/ سرنوشت ۴سال را رقم بزنید

چهره‌های مختلف سیاسی از مردم درخواست کردند تا با صبوری در صف‌های رأی‌گیری بمانند.

به گزارش خبرآنلاین، صف کشیدن و حضور پر رنگ مردم در شعب اخذ رأی، روایت مشترک بسیاری از مساجد، مدارس و سایر مراکز اخذ رای است.

استقبال مردم از انتخابات منجر به صف هایی شده است که حتی گرمی هوا و طولانی شدن صف هم مانعی نشد که مردم از انداختن نام کاندیدای محبوبشان در صندوق منصرف شوند.

در این میان بسیاری از چهره های اصلاح طلب ضمن تشکر از حضور مردم از آنها خواستند که از ایستادن در صف های طولانی خسته نشوند و برای رسیدن به هدف صبور باشند.

ستاد اصلاح طلبان تهران اطلاعیه فوری را صادر و از مردم خواست تا صبر کرده و این صف‌ها را ترک نکنند.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بار دیگر حضور پر شور شما در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حماسه ای عظیم را رقم می زند. بر اساس گزارش های واصله، استقبال بی نظیر مردم در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر تهران موجب صف های طولانی و انتظار بلند مدت عزیزان رای دهنده شده است.

لذا با توجه به این استقبال پرشور، و روند کند اخذ رای ؛ ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی شما عزیزان، استدعا دارد که با صبر و بردباری وهمراهی تا پایان کار و انداختن برگه رای در صندوق ؛ شعب اخذ رای را ترک ننمائید. اندکی صبر برای طلوع فردایی بهتر ، وظیفه ای بر دوش یکان یکان مردم ایران اسلامی است.

همچنین حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور هم خطاب به مردم گفت که «مردم به فکر سال های آینده باشند و در صف های اخذ رای صبوری کنند.درخواست ما از همه مردم عزیز ایران این است که صبوری و تلاش کنند تا هیچ رایی از دست نرود. ممکن است انتظار و صف‌ها طولانی باشد اما چهار سال آینده وابسته به میزان صبوری ما است.»

همچنین، فاطمه سعیدی نماینده اصلاح طلب تهران در کانال تلگرامی خود نوشت: معطلی چند ساعته در صف رای گیری قابل مقایسه با تغییر سرنوشت کشور نیست. صف های طولانی رای نشان از عزم راسخ ملت ایران در تعیین سرنوشت دارد.با دوستان و آشنایان و خانواده به محل شعب اخذ رای بروید. 

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پیامی خطاب به مردم ضمن قدردانی از آنها ،تاکید کرد که بخاطر ایستادن در پای صندوقهای رای خسته نشوند ،چرا که هستند کسانی که در انتطار خستگی آنها هستند.

او در پیامی از مردم خواست: همانگونه که پیش بینی می شد ملت بزرگوار ایران در آستانه خلق حماسه دیگری هستند .گزارشی هایی که از اقصی نقاط کشور واصل می شود نشان از شور و نشاط مردم عزیزمان برای رای دادن است.اگرچه صف های طولانی مدت شاید باعث خستگی شود اما انتظار این است بخاطر آنکه سرنوشت کشورمان در گرو رای تک تک ایرانیان فهیم و تحول خواه است ایستادن در صف های رای دادن باعث انصراف از این کار مهم و سرنوشت ساز نشود چرا که هستند کسانی که در انتظار خستگی مان می باشند پس برای آنکه نشان دهیم سرنوشت کشور عزیزمان برایمان اهمیت دارد از حضور در پای صندوق های رای منصرف نشویم تا فردایی بهتر را برای ایران رقم بزنیم.

در کنار این پیام‌ها، احمد مسجد جامعی هم با انتشار توئیتی، این درخواست را تکرار کرد: حماسه اردیبهشت با صبر و رای مردم رقم خواهد خورد. از ایستادن در صف خسته نشوید. 

سید فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم صبروحوصله داشته باشند هدفمان از این بالاتر است. از این که مردم حضور پیدا کردند و احساس مسئولیت داشته‌اند تشکر می‌کنیم که باوجود همه مشکلات بازهم نشان دادند که در صحنه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مازنی بعد از رای دادن در شعبه حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۰ در صف رای‌ حسینیه ارشاد کنار مردم بودم. به نظر می‌رسد روند اخذ رای بسیار کند است. تقاضا دارم این روند سرعت بخشیده شود.

وی از مسئولان مربوطه خواستار تسریع در روند رای‌گیری شد و در عین حال در توصیه‌ای به مردم گفت: تاجایی که ممکن است برای رای دادن به صندوق‌های نزدیک محل سکونت و خلوت‌تر بروند.

نماینده تهران با درخواست از وزارت کشور برای تمدید انتخابات تا ساعت ۲۴ گفت: لازم است سرعت رای‌گیری افزایش یابد. بنده خستگی از مردم ندیدم، اما اگر کسی احساس خستگی کرد باید بداند که برای پیروزی در انتخابات مشارکت لازم است چون درغیر این صورت آنهایی که نمی‌خواهند پیروز انتخابات می‌شوند.

مازنی در پایان گفت: مردم از صف‌های طولانی خسته نشوند و در انتخابات شرکت کنند.

29217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =