در ۲۳ خردادماه، پربازدیدترین اخبار کم‌کم از فضای انتخابات فاصله گرفت و به سمت اخبار مربوط به داعش و همینطور اخبار اقتصادی رفت.

پراهمیت‌ترین خبر و یکی از پربازدیدترین‌های اخبار مربوط به بیانات دیشب مقام معظم رهبری بود که فرمودند: به مسئولان پیگیر برجام اعتماد داشته و داریم.

در سرویس سیاسی برای مخاطبان پراهمیت‌ترین خبر، یافتن پاسخ این سوال بود: تروریست‌ها چطور به‌دفترنمایندگان‌ رسیدند؟ در زمینه اخبار مربوط به چهره‌های سیاسی هم پربازدیدترین مطلب به این خبر اختصاص داشت که جهانگیری جای عارف را می‌گیرد.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به قانونی که گوگوش به اقتصاد ایران تحمیل کرد، اختصاص دارد. پس از آن، ماجرای پرواز ۴۰۰۰ گاو به قطر دارای اهمیت زیادی بود و همچنین ابلاغ پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به یارانه‌بگیران هم خبر پربازدید سوم این سرویس نام گرفت.

در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای ازدواج دیرهنگام مجری سرشناس پربازدیدترین مطلب بود. همچنین معرفی پردرآمدترین هنرمند سال بازدید زیادی داشت و حملات تند به بنیامین برای انتشار یک قطعه هم نشان داد حساسیت روی حوزه موسیقی بسیار زیاد است.

در سرویس جامعه گزارشی درباره مواجهه با افراد ریشو پس از عملیات تروریستی داعش در تهران بسیار بازدید داشت. همچنین خبر دستگیری نصب‌کننده پرچم داعش در پل فسا هم بازدید زیادی داشت. همچنین گزارش پربازدید دیگری گفت قالیباف در آخرین ماه‌های شهرداری‌اش، مردم تهران را بدهکارتر کرد.

در سرویس بین‌الملل عنوان شد داعش پیام صوتی جدید منتشر کرده است. همچنین در این سرویس عنوان شد عربستان کشورهای آفریقایی را تهدید کرد. همچنین  سخنگوی داعش گفت: باید به آمریکا، روسیه، ایران و کشورهای دیگر حمله کنیم.

در سرویس آی.تی هم عنوان شد حکومت مصر ده‌ها وب‌سایت خبری را مسدود کرد. تازه این کشور هم به چین و رفقا پیوسته است.

در سرویس طنز هم پشت پرده فرماندهی حمله داعش لو رفت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =