در ۲۵خرداد، پربازدیدترین اخبار درباره عملیات تامین امنیت میهن اسلامی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بود.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره عوامل‌تروریستی تهران؛ مثلث‌داعش، عربستان‌ و جاسوسان‌دفاتر توانست پربازدید شود. پس از آن، کشف یک گروهک تروریستی توسط وزارت اطلاعات در شب قدر و شهادت یکی از سربازان گمنام امام زمان بازدید زیادی داشت. پس از آن، برای مخاطبان مهم بود بدانند ناطق‎نوری جایگزین جهانگیری می‎شود یا شمخانی؟

در سرویس اقتصادی مظنه قیمت ویلاهای لوکس در تهران بازدید زیادی داشت. پس از آن، رمزگشایی از نسخه جدید مالیاتی برای سازندگان مورد توجه مخاطبان بود. همچنین برای مخاطبان مهم بود بدانند برای خرید خودرو صفر کیلومتر چقدر باید هزینه کرد؟

در سرویس فرهنگ و هنر درگیری لفظی بین بهناز جعفری و خبرنگاران باعث شد نشست‌خبری سریال «زیر پای مادر» ناتمام بماند. در این ارتباط توضیحات خبرنگاری که با بهناز جعفری درگیری لفظی پیدا کرد هم بازدید زیادی داشت. پس از آن، مخاطبان نظر دادند بهترین سریال ماه رمضان در ۲۵ سال گذشته کدام است؟

در سرویس جامعه، تحسین موضع تحلیل‌گر بی‌بی‌سی در باره آتش‌سوزی لندن توسط یک روزنامه بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. پس از آن، مخاطبان کنجکاو بودند بدانند علت تجمع دیروز در دانشگاه شیراز چه بود. نقل قولی از کرباسچی پربازدید بود که گفت: حدادعادل پخش توپ در مدارس توسط احمدی‌نژاد را فتح‌الفتوح می‌دانست.

در سرویس بین الملل هم عنوان شد عربستان برای قطر شرط گذاشت. همچنین خبر پربازدید بعدی این بود که قطر و آمریکا قرارداد ۱۲ میلیارد دلاری امضاء کردند. در این سرویس واکنش ایران به اظهارات وزیر خارجه آمریکا هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس فناوری اطلاعات، گوشی بازها از دیدن درون شکم آی پد پرو ۱۰.۵ اینچی شوکه شدند.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم شاهکار دزد و پلیس در تهران پربازدید بود.

 

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =