در ۹ تیرماه، گرمای طاقت‌فرسای اهواز، خبر پربازدید روز برای ایران و رسانه‌های جهان بود.

در سرویس سیاسی خبر، واکنش وزیر روحانی به شایعه دخالتش برای رأی نیاوردن مطهری در انتخابات هیات‌رئیسه بازدید زیادی را از سوی کاربران در پی داشت. همچنین روایتی از واکنش جالب شهید بهشتی به فحاشی کردن یک شخص در دادگاه هم پربازدید بود. پس از آن، برای مخاطبان جذاب بود بدانند مگر ستاد نماز جمعه؛ خانه احزاب است؟

در سرویس اقتصادی تحلیلی درباره بازی ابلهانه ترامپ و تدبیر و امید ایران بازدید زیادی داشت. پس از آن هم شرایط دریافت وام‌های مسکن اعلام شد و بازدید زیادی را به همراه داشت و این سخن نعمت‌زاده هم پربازدید بود: مبلغ دریافتی ۵۰ درصد قیمت پژو ۲۰۰۸ نیست!

در سرویس فرهنگ و هنر خبری از واکنش تهیه‌کننده «خندوانه» به حاشیه‌های جنجالی اخیر برنامه بازدید زیادی به دنبال داشت. پس از آن، اعلام شد  یکی از استثناهای تاریخ جوایز اسکار بی‌ارزش می‌شود و در نهایت لقب سومین خبر پربازدید این سرویس هم به گزارشی درباره اکران یک فیلم پس از هفت سال اختصاص یافت.

در سرویس جامعه اعلام شد دیروز اهواز به گرمترین دمای تاریخ کره زمین رسید! رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی هم اعلام کرد: برای ثبت‌نام از دانشجویان نیاز به اجازه از جایی نداریم! واقعیت این است که جنجال بی‌فرجام در دانشگاه آزاد؛ باعث شده داوطلبان تحصیلات تکمیلی در انتظار تصمیمات خردمندانه عقلای قوم بمانند. این سه مطلب، پربازدیدترین‌های خبرهای اجتماعی بود.

در سرویس بین‌الملل واکنش توئیتری ظریف به اجرایی شدن فرمان مهاجرتی ترامپ بازدید زیادی داشت. پس از آن هم خبر رسید یک دادگاه آمریکایی رای به مصادره ساختمان بنیاد علوی داده است. نقل قولی از وزیر امور خارجه قطر هم پربازدید بود: ما با ایران روابط مثبتی داریم.

در سرویس فناوری اطلاعات کرملین به عنوان متهم اصلی حمله سایبری به اکراین معرفی و پربازدید شد.

در سرویس طنز هم شلیک با مداحی! توانست رکورد بازدید را بشکند.

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =