مراسم بزرگداشت و سالگرد سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و فرزندش حجت الاسلام محمد علی صدوقی در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار شد، حضور معاون روحانی در این مراسم با حواشی همراه شد.

مجید انصاری در بخشی از این مراسم اظهار داشت: می خواهم بگویم امام و یاران امام برای ما الگو هستند، آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله صدوقی، آیت الله بهشتی و آیت الله موسوی اردبیلی الگوهای ما هستند و اگر در کنار خورشید امام نبود، این ستارگان درخشان هر یک خورشید نورانی بودند.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به این که شهدا همچون سپاه و بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیستند و مردم باید این الگوها را بشناسند، گفت: امدادهای الهی به انقلاب ما ثمره اخلاص افرادی مثل امام و یاران امام است، آنان را که رفته اند بشناسیم و آنان که مانده اند قدرشان را بدانیم. افرادی که بر اثر تبلیغات منفی به آیت الله هاشمی رفسنجانی ظلم کردند بروند سرشان را به حرم امام بکوبند، اما جبران نمی شود، گرچه راه توبه باز است.

در بخش پایانی این مراسم هنگامی که حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری چند بار از حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی نام برد مردم با صدای بلند صلوات فرستادند، در این زمان عده ای حدود ۲۰ نفر جوان چفیه به گردن که از ابتدا سازماندهی شده در روبروی منبر جا گرفته بودند، تلاش کردند با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه مراسم را برهم بزنند که به دلیل همراهی نکردن مردم با این افراد و حتی همراهی نکردن همین تعداد اندک با چند نفر محدود که شعار می دادند، تلاششان برای برهم زدن مراسم ناکام ماند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری در واکنش به این حرکت افراطیون، خطاب به آنان گفت: اگر شما ولایی هستید و از رهبری تبعیت می کنید ایشان صراحتا فرمودند بنده با برهم زدن مجالس مخالفم و اینجا یک مجلس بزرگداشت است و این نوع رفتارها مغایر با رهنمودهای رهبری است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    6 4
    افرین بر مردم هوشیار و مخالف خودسرها