محسن رهامی گفت: آنقدر که اصلاح‌طلبان برای رفع ممنوع التصویری آقای خاتمی طرح بحث می‌کنند یک صدم آن درباره رفع حصر کاری انجام نمی‌دهند.

محسن رهامی در بخشی از گفتگو با خبرآنلاین گفت: در حصر بودن آقای موسوی و آقای کروبی به نفع برخی افراد است چون نان حصر را می خورند بنابراین نمی خواهند رفع حصر را پیگیری کنند. از این جهت می گویند کار ما برای دیدار با رهبری شخصی بوده و هیچ ارتباطی با اصلاحات ندارد.

وی افزود: در فضای بسته بعد از 88 و 89 کسی که توانست در انتخابات شوراهای چهارم برای اصلاح طلبان لیست ببندد و دوباره اصلاح طلبان را دعوت کند من بودم. لیست شورای شهر چهارم را من بستم.

این فعال اصلاح طلب یادآور شد: رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رئیس کمیته رایزنی و تعامل و ائتلاف شورای عالی سیاستگذاری بودم و ده ها مسافرت به استان های مختلف کردم بنابراین در محوریت و مرکزیت جریان بودم اما دوستان کم کاری ها و کوتاهی هایی که درباره آقای کروبی و موسوی انجام دادند این طور توجیه می کنند.

وی افزود: آنقدر که اصلاح طلبان برای رفع ممنوع التصویری آقای خاتمی طرح بحث می کنند یک صدم درباره رفع حصر اقدامی انجام نمی دهند بنابراین می خواهند هر کاری که غیر از خودشان انجام می شود کوچک جلوه دهند و بگویند کاری انجام نشده است.

رهامی گفت: اصلاحات به یک یا دو نفر منحصر نمی شود، اصلاحات یک جریان وسیع است و نظام را هم به رسمیت می شناسد. من و آقایان هادی خامنه ای و منتجب نیا و تعداد زیادی از دوستان دیگر بخشی از جریان اصلاحات را رهبری و هدایت می کنیم بنابراین امروز باید چندصدایی را در مجموعه اصلاح طلبان بپذیریم. این مجموعه بیشتر معتقد به اعتدال و میانه روی است، با تندروی هایی همچون اتفاقات مجلس ششم مخالفت دارد.

مشروح این مصاحبه را در اینجا بخوانید.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    3 0
    رهامي با نوع مديريت خود در انتخابات شورا شهر قبلي صدمه بزرگي به اصلاحات زد ،حالا هم ادعا دارد
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    3 0
    مأموريت ايشان اختلاف بين اصلاح طلبان هست ، اصلاح طلبان بايد از اين آقا فاصله بگيرند
  • بی نام A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    8 0
    اتفاقا من به عنوان یک اصلاح طلب از مجلس ششم دفاع و انرا بهترین مجلس میدونم
  • النینو A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    2 0
    یا حسین..........
  • امیررر A1 ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    6 1
    پروژه تخریب خاتمی از طریق اصلاح طلب های نفوذی شروع شده، چون میدونند اگه اصولگراها چیزی بگن به جایی نمیرسه میخوان از این طریق وارد بشن، غافل از اینکه هر کس صادق باشه محبوب هم هست.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    4 0
    رهبری و هدایت می کنیم؟ تا دیروز که همه زیر فشار بودن صدات در نمیومد حالا چی شده تو شدی رهبر اصلاحات؟ رهبر اصلاحات فقط یک نفره اونم مشخصه کیه. قضیه حصر هم بحثش کلا جداست