خبرهای خوب برانکو برای پرسپولیسی‌ها در اردوی اوکراین

اردوی پرسپولیس در اوکراین رو به پایان است و بازیکنان خود را مهیای دیدار مقابل استقلال در آلمان می‌کنند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: دیداری که چون در شهر بیله‌فلد و کیلومترها دور از وطن برگزار می‌شود، حداقل برای هواداران داخل کشورمان چندان حساسیتی ندارد اما برانکو در این شرایط از بازیکنانش درخواست کرده روزهای آخر تمرینی در اردوی اوکراین را با تمرکز بیشتری پشت‌سر بگذارند و اصلاً به ماجرای شهرآورد و حواشی آن فکر نکنند.

به گزارش خبرورزشی،سرمربی کروات سرخپوشان البته برای بازیکنان اخبار خوبی نیز داشت. او به بازیکنان خود گفت از این به بعد فشار تمرینات را کاهش می‌دهیم تا بتوانید از دوران بدنسازی به راحتی عبور کنید اما در این مدت بازی‌های تدارکاتی بیشتری خواهیم داشت تا به شرایط ایده‌آل بازی برسید. مصدومان هم باید از این فرصت استفاده کنند و روند بهبودی‌شان را ادامه بدهند.

طبق قرار قبلی، اردوی سرخپوشان تا بامداد روز شنبه در اوکراین ادامه پیدا می‌کند و امروز نیز آنها برای انجام یک بازی دیگر به میدان می‌روند. پرسپولیسی‌ها عصر دیروز به خرید و گشت و‌گذار در شهر پرداختند و استراحت کردند. این اولین بار است که برانکو رسماً به بازیکنانش گفته فصل بدنسازی را به نوعی پشت‌سر گذاشته‌اند و باید خود را در شرایط مسابقه قرار بدهند.

در این اردو، برانکو به سه بازیکن جوان و زیر 23 سال برای پیوستن به این تیم جواب مثبت داد. همچنین مهاجم نیجریه‌ای جدید پرسپولیس توانست درخشش جالب توجه داشته باشد. گادوین منشا تا حد زیادی مورد توجه برانکو قرار گرفته و سرمربی سرخپوشان بارها در طول اردو به تمجید این بازیکن پرداخت. امروز نیز قرار است طارمی به تمرینات اضافه شود و این موضوع می‌تواند وضعیت روحی تیم را دگرگون کند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =