با این ۱۰ نکته کلیدی دراینستاگرام استاد شوید

اکتبر 2010 با فیلترگذاشتن روی عکس، اینستاگرام تازه متولد شده رشد کرد و امروز به عنوان یکی از سریع‌ترین شبکه‌های اجتماعی با 700 میلیون کاربر ویژگی‌های زیادی به آن افزوده شده است.

به گزارش خبرآنلاین، کاربران امروز راحت‌تر و بهتر از قبل دست به اشتراک گذاری می‌زنند اما مهمتر از همه تعداد فالوور است که با برخی تریک‌ها و رعایت نکات فنی می توان تعداد آنها را به طور قانونی افزایش داد.

در اینجا نکات کلیدی کمک کننده به این فرایند معرفی می‌شوند:

1-  استفاده از فیلترهای مناسب مانند Clarendon، Hudson،Lo-Fi و ... می‌تواند به تصاویر به اشتراک گذاشته شده و جذب مخاطب کمک کند. نکته قابل توجه اینکه نباید در یک عکس از فیلتری مانند Clarendon استفاده کرد و بلافاصله عکس بعدی را به صورت تاریک به اشتراک گذاشت که این نکته منفی می‌تواند در کاهش فالوور موثر باشد.

2-  اغلب اینستاگرامرهای حرفه‌ای از اپیکیشن‌های واسط (مانند Facetune، VSCO،SKRWT، TouchRetouch، Um Un) قبل از به اشتراک گذاری استفاده می کنند  که می تواند در جذب مخاطب و افزایش فالوور کمک زیادی کند.

3-  برای خلاقیت بیشتر اینستاگرام 3 اپ مستقل به نام های Layout، Boomerang و Hyperlapse را ایجاد کرده است که تجربه کار با آنها ارزش دارد. به عنوان مثال، بومرنگ 10 عکس را تبدیل به ویدئو می‌کند.

4-  بکاربردن هشتگ بیشتر به عمنای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام است. اگر از هشتگ استفاده نکنید، فقط فالوورها شما را خواهند دید. اما اگر استفاده کنید سایر مخاطبین نیز پست‌های شما را مشاهده کرده و باعث افزایش فالوورها می‌شود.

5-  قابلیت استوری / Your story را اینستاگرام از اسنپ چت کپی کرد. از طریق آن پست‌ها زودتر و تازه‌تر دیده شده و همیشه اولین استوری به اشتراک گذاشته شده پربازدیدترین می‌شود. مردم معمولا به دنبال قطعاتی از زندگی روزمره کاربر هستند که استوریز می‌تواند کمک واقعی به این امر کند. رفتن به سوی واقع‌گرایی باعث افزایش فالوورها می‌شود.

6-  استفاده مناسب از استیکر برای پست‌ها می‌تواند کمک کننده باشد. تغییر چهره خود به استیکر نیز در برخی پروفایل‌ها و پست‌ها می‌تواند جذابیت داشته باشد.(برای کاربران غیر جدی)

7-  برادکست ویدئو در سطح جهانی می‌تواند برای کاربران جدی، منجر به افزایش فالوورها شود و پرستیژ بین‌المللی شما را افزایش دهد.

8-  شاید از خود پرسیده باشید که چرا تصاویر برخی بهتر از بقیه است و این می‌تواند مربوط به دوربین باشد که هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، تعداد فالوورها نیز بیشتر خواهند شد. استفاده از شات‌های واید خیلی کمک کننده است. اخیرا نیز از هلی شات استفاده می‌کنند.

9-  داستان عمومی کردن یا خصوصی کردن حساب کاربری نیز می‌تواند اهداف بلندمدت شما در افزایش یا کاهش فالوورها را تعیین کند. بستن کامنت، دو مرحله‌ای کردن ورود به اکانت، آرشیوکردن پست‌ها و ... هرکدام به شما اجازه مدیریت بهتر بر اکانت را می‌دهد.

10-  سوئیچ کردن بین دو اکانت قابلیت جدیدی است که از 2016 به اینستاگرام افزوده شده است و یکی می تواند برای عموم باشد و دیگری برای کاربران خصوصی.

به همین دلیل است که ممکن است برخی به سوی Finstagram بروند!

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =