یک شرکت سوییسی با تخصص ارائه راهکارهای جایگذاری دندانی، ایمپلنت، از سرمایه‌گذاری و سیاست‌های بلندمدت در ایران می‌گوید.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين،‌ در چند دهه گذشته، پیشرفت چشمگیری در صنعت دندانپزشکی کشورمان صورت گرفته است؛ شاخه‌ای از پزشکی با بیش از ۳۰۰۰ مرکز و کلینیک خدمات دندانپزشکی و حدود ۴۶ دانشگاه و دانشکده و مراکز تحقیقاتی پویا که هر روزه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

بنا بر گزارش‌های آماری، ۲۸۰۰۰ دندان‌پزشک در ایران مشغول به کار هستند. همچنین بهداشت دهان و دندان و نیز صنعت دندان‌پزشکی در ایران توجه بسیاری به خود جلب کرده است. این رشد روزافزون باعث شده شرکت‌های بزرگ دنیا در این حوزه تمایل به حضور در بازار ایران داشته باشند. حالا یک شرکت سوئیسی که طی ۲۳ سال گذشته از طریق شرکت توزیع‌کننده داخلی خود، تأمین‌کننده راهکارهای ایمپلنتی در ایران بوده، در یک نشست خبری از ورود مستقیم به ایران، سرمایه‌گذاری و سیاست‌های بلندمدت خود مي‌گويد. تخصص اصلی این شرکت، ارائه راهکارهای جایگذاری دندانی، ایمپلنت است.

ولفگانگ بکر مدیر توزیع گروه اشترومن در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا و بازارهای نوظهور اعلام کرد: «شرکت ما طی ۲۳ سال گذشته، به‌صورت غیرمستقیم از طریق یک نمایندگی در بازار ایران حضورداشته است. اکنون ما شرکت تابعه با سهامداران صد در صد سوئیسی را در ایران افتتاح کرده‌ایم تا ازاین‌پس متخصصین به‌صورت مستقیم با ما در ارتباط باشند. ارزش بازار ایران و پتانسیل علمی و آموزشی جامعه دندانپزشکی این کشور برای ما روشن است. ما دندان‌پزشکان ایرانی را شرکای تجاری خود می‌دانیم و علاقه‌مندیم شریک انتخاب‌های آنها بوده و همکاری‌های بلندمدتی شکل دهیم».

45234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =