چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397
یکشنبه 1 مرداد 1396 - 15:47:17 چاپ

نحوه خداحافظی با اینترنت حجمی از زبان وزیر ارتباطات

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات از تصویب مدل جدید فروش اینترنت و حذف اینترنت حجمی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، واعظی به تلاش این وزارتخانه در چند ماه گذشته برای رفع مقررات مزاحم و وضع قوانین تشویقی اشاره کرد و خبر داد: امروز در کمیسیون تنظیم مقررات مصوب شد مشترکین برای اولین بار به جای حجم و بر اساس نیازمندی ها سرعت اینترنت خریداری کنند و محدودیت سرعت و حجم برداشته شده است.

وی به بازدید خود از سالن استارتاپ های الکامپ اشاره کرد و اظهار داشت : برای نخستین بار در سال 94 ، 80 استار تاپ و سال گذشته هم 220 استارتاپ در الکامپ حضور داشتند اما امسال 450 استارتاپ در الکامپ هستند و تعدادی که در سال پیش به عنوان یک کسب و کار نو پا حضور داشتند ، امسال بازار خود را گسترش داده اند.

 

5656

مطالب مرتبط
27 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 16:00:21
    پاسخ
    116 7

    یاد اون وزیر احمدی نژاد افتادم که می گفت سرعت 128 کیلو بایت برای مردم کافیه تازه زیادم هست ولی الان سرعت بالای 16 مگ را داریم

    • طاهری
      یکشنبه 1 مرداد 1396 - 17:06:01
      29 60

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه . اگر چنین اتفاقی هم بیفته چنان قیمتش را میبرند بالا که فقط آقا راده ها میتوانند اینترنت داشته باشند.

    • بی نام
      دوشنبه 2 مرداد 1396 - 00:04:47
      15 0

      طاهری ما الان اینترنت 16 داریم :|

    • بی نام
      دوشنبه 2 مرداد 1396 - 12:29:56
      18 0

      بعید می دونم اغازاده های دست اندرکار داری ژن خوب اجازه چنین جسارتی به شما بدهند و بازار سالها گران فروشی و کم فروشی اونها جمع بشه؟امکان نداره بتونید حریف ژن خوب اینها شوید.

    • بی نام
      سه شنبه 3 مرداد 1396 - 12:14:40
      6 0

      طاهری مطقه ما روی فیبر سرعت 50 تا 100 مگ رو آزاد کرده میگه اگه 6 نفر بخوان طرفتون میایم تحویل میدم الانم 16 مگ داریم

  • داریوش
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 17:12:55
    پاسخ
    100 3

    مطمئن باشید یه جای کار رو درست توضیح نمیدن مگه میشه با این سرعتها بالا بدون محدویت بدن ؟ شک نداشته باشید اینقدر قیمت رو میبرن بالا که صرف نکنه یا سرعت رو یک دهم میکنن چون اگه محدویت برداشته باشه قول میدم رکود دانلود یه روز ایرانیها برابر کل استفاده اروپا و یا امریکا توی یه روز بشه .با دانلود ما ایرانیها شوخی نمیشه کرد بابا

    • محسن
      یکشنبه 1 مرداد 1396 - 18:25:19
      29 0

      دمت گرم خیلی خندیدم دقیقا تو یه روز خودم به اندازه کل خاورمیانه فیلم دانلود میکنم بعد تا آخر عمر خودم و هفت نسلم میشینیم فیلم آفلاین تو تی وی میبینیم :

    • ممد
      دوشنبه 2 مرداد 1396 - 03:05:58
      12 1

      مطمئن باش آگه فرهنگ سازی بشه...که به مرور زمان هم میشه...صبح تا شب دانلود کردن رو میزاریم کنار...این طرح، خیلی خوبه...و به مرور نتیجه بخش میشه...

    • بی نام
      دوشنبه 2 مرداد 1396 - 12:35:01
      25 1

      عزیز دل شما قطعا نت سرعت بالا و نامحدود نداشتی من نت نامحدود از آسیاتک و همراه اول با سرعت بالا داشتم شما فقط تا چند روز می تونی به دانلود جنون آمیز اقدام کنی بعدش نه جای ذخیره سازی اطلاعات رو داری نه چیزی برای دانلود به نظرت میاد که دیگه جذاب باشه...کل کامپیوتر یک فرد نهایت یک ترابایت جا دارد شما می خوای چقدر دانلود کنی؟از چشمت می افته من داشتم که می گم اولش زدم سه چهار تا بازی که کلا 200 گیگ بیشتر شد دانلود کردم بعد رفتم کلی فیلم دانلود کردم بعد هرچی آلبوم موسیقی می خواستم دانلود کردم بعد همه چیزم رو به روزرسانی کردم از ویندوز تا نرم افزارها بعدش هم کلی نشستم ویدوئی آنلاین و چت تصویری کردم بعدش یه دفعه دیدم دیگه اینترنت هیچی برام نداره جز سر درد.

    • بی نام
      دوشنبه 2 مرداد 1396 - 14:26:34
      13 0

      وقتی که کاربرها دانلود کنن و بدونن که همیشه میتونن دانلود کنن دیگه حرص دانلود از سرشون می پره و عادی میشه کل کامپیوترشون هم پر میشه دیگه جا نخواهند داشت لذا به نظر من اولش دانلود زیاد میشه بعد کم کم کاهش پیدا میکنه بالاخره باید یه روز دانلئد ازاد بشه و همه بتونن هر چقدر میخان دانلئد کنن برق و اب وو...هم نیست که بگیم منابع محدود کره زمینه و... سرعت باید بالا بره مردم هم هر چی میخان دانلئ د کنن تا دیگه خسته بشن ول کنن

    • بی نام
      سه شنبه 3 مرداد 1396 - 03:12:16
      9 1

      دوست عزیز شما از یه چیز بی خبری اونم اینکه خود اینها که اینترنت رو حجمی نمی خرن که براشون صرف نداشته باشه به ما حجمی می فروشن برای سود بیشتر اگر نه اینها همین الان حجمی بودن رو بردارن همین قیمت ها که همین الان دارن مردم می دن دوبرابر استاندارد جهانی است

  • داریوش
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 17:13:48
    پاسخ
    21 7

    مطمئن باشید یه جای کار رو درست توضیح نمیدن مگه میشه با این سرعتها بالا بدون محدودیت بدن ؟ شک نداشته باشید اینقدر قیمت رو میبرن بالا که صرف نکنه یا سرعت رو یک دهم میکنن چون اگه محدودیت برداشته بشه قول میدم رکود دانلود یه روز ایرانیها برابر کل استفاده اروپا و یا امریکا توی یه روز بشه .با دانلود ما ایرانیها شوخی نمیشه کرد بابا

    • بی نام
      یکشنبه 1 مرداد 1396 - 18:00:19
      51 3

      خیله خب یه بار گفتی فهمیدیم

  • بی نام
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 17:55:50
    پاسخ
    31 12

    من دیروز سرعت اینترنت موبایلم چک کردم، حدود 45 مگ بود. اینترنت حجمی آیا همچین سرعتی به ما میده با قیمت مناسب؟ قطعاً نه. پس بای بای سرعت. دوباره دروه حلزون نوردی اینترنت شروع میشه. سرعت بالا مال پولداراست. ما کم پولا و بی پولا دوباره باید بریم سراغ 64 و 128 خب وزیر خواست یه باقیات الصالحاتی قبل رفتنش از وزارتخونه به جا بذاره که گذاشت. علی برکت الله.

    • بی نام
      شنبه 7 مرداد 1396 - 01:20:24
      1 4

      اول اینکه قرار نیست اینترنت موبایل نامحدود بشه و این طرح برای نت ثابته و دوم اینکه نصف سرعتی که فرمودید برای هر کاری کافیه پس مثله اون که تو گالیور همش انرژی منفی میداد و غر میزد نباشید

  • امیر
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 18:04:42
    پاسخ
    39 0

    تا الان اپراتورها نهایت سرعت و به کاربر میدادن تا سریع حجم تموم کنن و بسته بخرن بعد از این سرعت قطره چکانی و غیر حجمی ارائه میدن احتمالا سرعت و در بعضی بسته ها انقدر میارن پایین تا کاربر مجبور بسه بسته با قیمت بالا و سرعت معمولی بخره تا وقتی اپراتورهای بین المللی وارد کشور نشن و فضا رقابتی نشه همه طرح ها بر مبنای چاپیدن مشتری هستش.

  • بی نام
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 18:29:25
    پاسخ
    10 18

    اگه یه وزیر درست ودرمان تو کابینه باشه همینه لااقل تو حوزه خودش ... دست مریزاد

    • بی نام
      شنبه 7 مرداد 1396 - 01:25:16
      3 5

      واقعا معنای این منفی هارو درک نمیکنم....یعنی اینها ندیدن پیشرفت اینترنت در این چهارسال رو ندیدند ترابردپذیری رو ندیدند اینترنت فورجی پلاس که بعضی کشورهای اروپایی هم ندارنشو ندیدند سایت نظارت 195 و....واقعا مردم ما قدرنشناسن

  • بی نام
    یکشنبه 1 مرداد 1396 - 19:19:24
    پاسخ
    12 0

    قيمت رو چرا پنهانكاري مي كنيد؟ اصلا اميد ندارم هر وقت از بهتر شدن صحبت مي كنن بدتر شديم...

  • امیر
    دوشنبه 2 مرداد 1396 - 07:57:53
    پاسخ
    6 2

    اینم یه نوع دروغ جدید. ایشون اول کار گفتن هزینه به نصف و پهنای باند چندبرابر خواهد شد. در عمل هزینه 2 برابر شد, 2 سال پیش هم گفتن از مرداد 20 تا 30 درصد ارزانتر می شود که هیچ تغییری قیمت ها نکرد اینم یه بازی دیگست که مردم رو سرکار بذارن. محدودیت حجمی برداشته میشه اما یکسری محدودیت دیگه جایگزین, به شکلی که مخابرات و آی اس پی ها بیشترین بهره رو ببرن و مشترک هم سرش بی کلاه.

  • حسین
    سه شنبه 3 مرداد 1396 - 22:41:23
    پاسخ
    10 1

    زیاد صابون به شکمتون نزنید مطمئنا یه سقف دانلود براش تعیین میکنن که به همون اینترنت حجمی راضی بشید

  • ارژنگ
    چهارشنبه 4 مرداد 1396 - 04:09:12
    پاسخ
    15 0

    دلتونو خوش نکنید،من با اینا پیر شدم، و میشناسمشون. اینا حجم و برمیدارند ، دقیقه ایش میکنند. یا ساعتی. خیلی بدتر میشه مگر اینکه ساعتی صد تومان باشه.بیشتر اصلا نمی صرفه. دوباره حرص باید بخوریم. کچل شیم. سرعت توی یه ساعت هایی افت میکنه، سرعت کم میشه ، هیچی دانلود نمیشه. نشد با خیال راحت بشینیم یه فیلم آنلاین ببینیم و حرص نخوریم و نگران نباشیم .اینا میترسند بشینیم ماهواره ببینیم.اینا کلا نگران ادب و تربیت ما هستند،انگار بابامه. الانم خیلیا ماهواره میبینند.تلویزیونمون هم روزی چهاربار خندوانه و دورهمی میده ، چهاربار ویتامین خ ، صد بار اخبار تکراری ، شصد بار تبلیغات مسخره قابلمه بیکیفیت که پیچش زنگ زد و ریخت تو غذام. کفش اسفنجی که از چینی کیفیتش بدتره،من همایتتون کردم و شما نه.

  • کامبیز
    پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 06:09:26
    پاسخ
    2 0

    اره،محصولات ایرانی بعد از ساخت برای فروش عرضه میشه. و هیچ تاییده ای از سازمان های جهانی نمی گیره. اصلا اطلاعاتشون درباره مواد شیمیایی کمه. اگر میخایید ایرانی بخریم ،باکیفیت بسازید و تاییده جهانی بگیرید. فقط ظاهر شبیه قابلمه نباشه، سرب به خورد مردم میدید. جوابتون هم اینه که ول کن بابا، من از قدیم توی اینا خوردم هیچیم نشده. چطور حمایتتون کنم؟

  • بی نام
    دوشنبه 9 مرداد 1396 - 22:24:12
    پاسخ
    3 1

    نامحدود 10 گیگ با قیمت 30 هزارتومان به چه درد میخوره ما که ایرانسل داریم بد به حال بدبخت های مخابراتی و ...

  • ایرانی واقعی
    جمعه 27 مرداد 1396 - 23:51:18
    پاسخ
    0 0

    بد بین بودن یه چیزیه که تو ایرانیان خیلی رواج داره.یه وقت اینترنت دایال آپ و کم سرعت بود وقتی از اینترنت با سرعت بالا صحبت میشد خیلیا میگفتن نه بابا اینترنت پر سرعت چیه مال ما ایرانیا نیست مال اونور آبیاس مسئولین که به فکر این چیزا نیستن اما شد.متاسفانه ما ایرانیا آب توی لیوانو نگاه نمیکنیم که بخوریمش بلکه هی داریم غر می زنیم که چرا اینقدرِ این لیوان خالیه.جنس های ژاپنی یه روز به بی کیفیتی معروف بودن اما ژاپن با حمایت مردمش شد ژاپن.

  • بی نام
    پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 12:10:49
    پاسخ
    0 0

    با خوندن بعضی کامنتها خنده ام گرفت و فهمیدم چرا کشور پیشرفت خاصی نمیکنه... سرعت و حجم اینترنت باید حداکثر و با قیمت جهانی در کشور عرضه بشود. اشتغال باید ایجاد بشود. امنیت شغلی و اجتماعی باید برقرار بشود و... اینا حق مسلم هر انسانه....

  • سجاد
    شنبه 1 مهر 1396 - 15:42:45
    پاسخ
    1 0

    اینترنت چیه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب