۰ نفر
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
«آنا کارنینا» در شهر کتاب بهشتی

نشست نقد و بررسی رمان «آنا کارنینا» نوشته تولستوی و نمایش «آنا کارنینا» به کارگردانی آرش عباسی با حضور حسین پاکدل و آبتین گلکار در شهر کتاب بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست ویژه نقد و تحلیل رمان «آنا کارنینا» نوشته تولستوی و نمایش «آنا کارنینا» به کارگردانی آرش عباسی، با حضور حسین پاکدل و آبتین گلکار یکشنبه 22 مرداد ساعت 15:30 در  شهر کتاب بهشتی برگزار می‌شود.

حاضران این نشست، حسین پاکدل، آبتین گلکار، آرش عباسی، معصومه رحمانی و بهنام شرفی (دو بازیگر نمایش «آنا کارنینا») هستند. 

«آنا کارنینا» نوشته‌ لئو تولستوی از آثار برجسته ادبیات روسیه و جهان است. در کنار چهره‌های پرشماری که در این رمان پدیدار می‌شوند، آنا کارنینا برجسته‌ترین چهره است. اشراف‌زاده جوانی که بی‌عشق و علاقه قلبی، همسر یکی از امرای مملکتی شده و حال دل در گرو عشق جوانی خام اما پر زرق و برق به نام ورونسکی دارد.

نمایش «آنا کارنینا» به کارگردانی آرش عباسی، برداشتی آزاد از «آنا کارنینا»ی تولستوی است که هم‌اکنون در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. داستان این نمایش درباره‌ مجری معروف تلویزیون است که در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابقش که هنرپیشه معروفی است مهمان این قسمت برنامه است و باید روبه‌روی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آن‌ها برنمی‌دارد...

شهر کتاب بهشتی در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم است و ورود به این جلسه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

نمایش «آنا کارنینا» تا 31 مرداد هر شب ساعت 19 در پردیس تازه تاسیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =