سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بی‌صبرانه منتظریم که سال آینده در مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۱۸ جهان در ایتالیا و بلغارستان شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات انتخابی قهرمانی جهان ابتدا روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت و سپس درباره رقابت‌های پیش رو اظهار داشت: برای همه تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات احترام قائل هستیم، اما بی‌صبرانه منتظریم که سال آینده در مسابقات قهرمانی 2018 جهان در ایتالیا و بلغارستان شرکت کنیم.

او درباره کنار گذاشتن مجتبی میرزاجان‌پور از فهرست نفرات تیم ملی ایران برای مسابقات انتخابی جهان گفت: یک مربی همیشه باید تصمیم بگیرد که از چه بازیکنانی استفاده کند و چه کسانی را کنار بگذارد. میرزاجان‌پور در تمرینات گاهی اوقات خوب تمرین می‌کرد، اما برخی مواقع نه. مطمئنم 14 بازیکنی که در ترکیب تیم ملی باقی مانده‌اند بالاترین حد توان خود را در تمرینات و مسابقات می‌گذارند.

پیکارهای انتخابی مسابقات والیبال قهرمانی 2018 جهان از 19 تا 23 در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

تیم‌های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند و در نهایت دو تیم برتر راهی رقابت‌های قهرمانی جهان که سال آینده به میزبانی ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =