پرسپولیسی‌ها می‌گویند بعد از اعتراض به برهان مبین سهمیه بلیت‌های شان کم شده است و این را سازمان لیگ به آنها اعلام کرده اما همین بازی فردا هم آنها 120 بلیت وی آی پی دارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پندار خمارلو مسئول روابط عمومی پرسپولیس یک روز بعد از دعوای اساسی بر سر بلیت فروشی های لیگ برتر اعتراضی را رسانه ای کرد که می توانست بر ادامه دعوا دامن بزند. او گفت به باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان لیگ اعلام شده سهمیه بلیت های وی آی پی را نصف کرده اند. بلیت هایی که باید فروخته شوند و بخشی از درآمدهای تیم ها هستند. خود خمارلو البته تاکید کرده آنها برای داشتن این بلیت های وی آی پی پول می دهند. 

بلافاصله بعد از این خبر ، شرکت برهان مبین و رئیسش کاشانی اعلام کرد نقشی در این کاهش سهمیه نداشته و هر تصمیمی اتخاذ شده از سوی فدراسیون بوده است.

نکته جالب اما این است که قرمزها برای بازی جدیدشان هم 120 بلیت وی آی پی در اختیار دارند. یعنی تقریبا یک سوم بلیت های جایگاه وی آی پی! درحالی که کل مهمانان سرشناس باشگاه اعم از ستاره های پیشین در هر بازی 10 نفر هم نمی شوند ، قرمزها در هر بازی 250 بلیت وی آی پی می گرفتند و بین چه کسانی تقسیم می کردند ، پرسشی است که قطعا مسئولان باشگاه بهتر می توانند در این باره توضیح دهند!

این مهمانان خاص که می آیند و در جایگاه ویزه بوق می زنند و شعار می دهند دقیقا چه کسانی هستند که 120 بلیت برای شان کم است ، خود از اتفاقات نادر فوتبال ماست. جالبتر وقتی می شود که بدانید مهمان های پیشکسوت هم در سه ردیف بالایی وی آی پی می نشینند که اصلا برای شان بلیت فروشی نمی شود و همیشه خالی هستند برای مهمانان خاص!

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =