ورزشگاه سئول در زمان برگزاری بازی ایران و کره احتمالا پر از تماشاگر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی ایران و کره جنوبی روز نهم شهریور در سئول برگزار می شود و این مسابقه برای تیم میزبان بسیار حیاتی است چراکه اگر ببازد شانس زیادی برای صعود مستقیم به جام جهانی نخواهد داشت. کره ای ها انواع و اقسام کارها را کرده اند تا بتوانند در این بازی حساس برنده باشند. اولین اقدام کره‌ای ها این بود که ورزشگاه خودشان را تغییر دهند و بزرگترین ورزشگاه آماده یعنی سئول را میزبانی بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران معرفی کند. در حالی که این ورزشگاه 60 هزار نفر گنجایش دارد، سران فدراسیون کره با ‌اضافه کردن صندلی ظرفیت آن را به 66 هزار نفر رساندند. وزارت کار کره هم اعلام کرده افرادی که برای تماشای بازی تیم‌های ملی کره و ایران به ورزشگاه بروند، علاوه بر گرفتن مزایا، در هنگام حضور در ورزشگاه ساعت کاری برای آنها لحاظ خواهد شد.اخیرا در اقدامی عجیب فدراسیون فوتبال کره از هواداران خواست تا تمام طول 90 ‌دقیقه به صورت ایستاده و با سر و صدای فراوان تیم‌ ‌ملی کشورشان را در بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همراهی کنند.

همیشه می گویند آزادی و جو آن مثل جهنم می ماند ولی ظاهرا این بار کره ای ها می خواهند در سئول چنین جوی را به وجود بیاورند. البته تیم ملی ایران از نظر روانی برای این مسابقه آماده تر است چراکه 4 بازی قبلی خود را مقابل آنها برده است. 


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    12 1
    سلام بهتره یک سری هم به صفحه اینستگرام فدراسیون فوتبال کره هم بزنید هر چند وقت یکبار تبلیغ بلیط های بازی ایران و کره را می کند. اینطور که معلوم همه بلیط ها هنوز فروش نرفته و تبلیغ زیادی برای این بازی می کنند.
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 44
    بردن دفاع اتبوسی ایران با کی روش نیاز به هیچ برنامه ای نداره،اینا فکر کردن واقعاً ما قدرت برتر آسیا هستیم
  • امیر سیروس پور A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    4 30
    به امید برد پر گل کره جنوبی مقابل ایران.
  • مهدي A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    5 1
    از سايت شما انتظار نمي رفت. صعود تيّم ملي فوتبال به جام جهاني قطعي هست و باقي بازي ها تشريفاتي است.
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    6 1
    خخخخخخخخ
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    10 2
    نخندونمون بابا