تسنیم نوشت: وزیر دفاع گفت:‌ سامانه موشکی باور ۳۷۳ قطعا خیلی زودتر از اتمام دوره ۴ ساله دولت دوازدهم به بهره‌بردای می‌رسد، این پروژه در مسیر برنامه در حال انجام است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پاسخ به این سوال که آیا تست گرم سامانه باور 373 انجام شده یا خیر؟ گفت: کار این سامانه در مراحل آخر است و انشاالله در زمان تعیین شده به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان دوره 4 ساله شما این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟ تصریح کرد: قطعا خیلی زودتر از اتمام دوره 4 ساله به بهره‌بردای می‌رسد، این پروژه در مسیر برنامه در حال انجام است.

حججی با صلابت و شجاعت دشمن تکفیری را به سخره گرفت
 امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم جشن سردوشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که در اردوگاه تابستانی امامزاده هاشم(ع) برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهید محسن حججی گفت: این شهید والامقام با صلابت و شجاعت مثال زدنی خود، دشمن تکفیری را به سخره گرفت و حقیقت اسلام واقعی و ناب محمدی را دربرابر کفر و اسلام دروغین داعش به نمایش گذاشت.

وی افزود: گروه تکفیری داعش به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال نا امن کردن منطقه و تجزیه آن هستند، اما رشادت جانانه رزمندگان مدافع حرم نظیر شهید حججی دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند سربازیان در نظام اسلامی بیان داشت: در ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای برای سربازان در نظر گرفته شده و نوعی حس برابری و برادری بین کارکنان وظیفه و پایور برقرار است. سربازان عزیز در 8 سال دفاع مقدس دوشادوش دیگر زمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضور موثر و قابل تحسینی داشته و رشادت های فراوانی را از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ ماندگار است.

وی در ادامه از سربازان خواست تا با عملی کردن آموزش ها و آموخته‌های خود، خدمت مقدسی را در راه اعتلا و سربلندی کشورمان انجام دهند و رعایت اصول حفاظتی و انضباطی را از اولویت های خود بدانند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =