وزنه‌بردار ایران امید زیادی دارد تا پرچم ایران در مسابقات جهانی آمریکا بالا برود.

مرتضی رضایی: بهداد سلیمی و یک دلخوری کوچک از صدا و سیما.در شرایطی که تلویزیون شرایطی را فراهم کرده تا رقابت های لیگ وزنه برداری پخش زنده شود اما هنوز هم اشکالاتی در این زمینه وجود دارد.هنوز هم نقص هایی هست که باعث شده قهرمانان ملی به آن اعتراض کنند.مثل بهداد سلیمی که می گوید:«دست همه مسئولان درد نکند که برای ما پخش زنده می گذارند اما این بی احترامی است که وسط پخش زنده مسابقات را قطع می کنند.»

ظاهرا خیلی از این اتفاق دلخورهستید؟

دلخوری که نمی شود اسمش را گذاشت اما باید بگویم کم لطفی است.یک ساعت پخش زنده می‌گذارند و وسط مسابقه برنامه را قطع می‌کنند.این اصلا کار درستی نیست چون هم انگیزه وزنه‌برداران کم می‌شود و هم هوادارانی که دوست دارند مسابقات را ببینند دلسرد می‌شوند بنابراین صدا و سیما باید شرایط حمایتی خودش را نسبت به وزنه‌برداری بیشتر کند.ما که توقع زیادی نداریم اما شما ببیند وسط پخش زنده کدام رشته ورزشی،این اتفاق ها می افتد؟

لیگ برتر چطور است؟هفته نخست ظاهرا با رقابت های جذابی برگزار شده است.

باید بگویم شرایط خوبی دارم. مصدومیتم هر از چندگاهی اذیتم می‌کند ولی تقریبا قلقش دستم آمده و با آن کنار آمده‌ام.در اردو شرایط خوبی داشتم و وزنه‌های خوبی هم در یکضرب بلند می‌کردم بنابراین فکر نمی‌کردم دوبار وزنه 200 کیلو از دستم رها شود. به دلیل اینکه این وزنه را چندین بار در تمرین بالای سر برده بودم با خیال راحت روی تخته مسابقه آمدم و به نوعی این وزنه را دست کم گرفتم و باعث شد بیفتد.

در حرکت دو ضرب 238 کیلوگرم را بالای سر بردی.در این باره حرف می زنی؟

وزنه حساسی بود چون قهرمان دسته فوق سنگین مشخص می‌شد خدا را شکر با اینکه در تمرین این وزنه را بلند نکرده بودم توانستم در لیگ 238 کیلو را مهار کنم و به قهرمانی تیم در هفته اول لیگ کمک کنم.

قبول داری که کارت سخت بود.در یک ضرب محسن بهرام زاده و همایون تیموری 196 و 195 را مهار کردند.

کار که کلا همیشه سخت است.ضمن اینکه نباید فراموش کرد که من هنوز به آمادگی کامل نرسیده ام.البته در دو ضرب جبران کردم و توانستم 8 کیلو بیشتر از رقیبان بالای سر ببرم.

شرایط تیم خودتان چطور است.امیدوار به قهرمانی هستید؟

با وجود اینکه تیم در دقیقه نود تشکیل شد اما وزنه‌برداران خوبی به خصوص در اوزان سنگین جذب شده اند و امیدوارم با همین روند قهرمانی لیگ را از آن خودمان کنیم.

زمان زیادی تا مسابقات جهانی آمریکا باقی نمانده است.اوضااع تیم ملی خوب است؟

از زمانی که استارت مسابقات جهانی را زده‌ایم مشکلاتی که در گذشته داشتیم برطرف شد و علی مرادی به شدت پیگیر این است که با خیال راحت و امکانات مناسب اردوها برگزار شود انصافا تا الان شرایط خوبی داریم و اینطور که شنیدم اردوی سطح دریا هم قرار است با وضعیت خوبی برگزار شود.

امیدی هست که ایران بتواند در آمریکا قهرمان شود؟

ما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.یعنی مسابقه ای نیست که بخواهیم در آن از قبل بازنده باشیم.هم من و هم سایر بچه ها دارند تلاش خودشان را می کنند تا پرچم ایران را در آمریکا بالا ببرند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
    4 1
    واقعا متاسفم برای شبکه ورزش خیلی بی برنامه و ضعیف هست .از لحاظ اجرا .