۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵

رییس اتاق بازرگانی و صنابع و معادن ایران گفت:بخش خصوصی برای کمک به اجرای برنامه های وزیر جدید صنعت،معدن و تجارت اعلام آمادگی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،غلامحسین‌شافعی در مراسم تکریم از خدمات محمدرضا نعمت‌زاده و معارفه وزیر صنعت،معدن و تجارت اظهار‌داشت: آقای نعمت زاده دنبال خرید محبوبیت نبود و با نظرات عمیق کارشناسی آنچه را که تشخیص می داد، اجرایی می کرد؛ بدون این که رضایت جلب کند.

وی با اشاره به اقدامات شریعتمداری در دوران وزارت بازرگانی ، تصریح کرد: در حال حاضر صحبت از واگذاری بنگاه‌ها و تصدی‌گری‌های دولتی است؛ در شرایط کنونی و با توجه با تصمیمات و سیاست ها، امیدواریم به این سمت برویم.

شافعی عنوان کرد: آنچه به عنوان برنامه آقای شریعتمداری اعلام شده، حتما انشالله عملیاتی شود؛ ضمن این که بخش‌خصوصی اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به توجه ویژه اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به بخش صنعت متذکر شد: واقعا تنها نقطه ای که حضور در آن با امید همراه شده است،حضور شما بوده است.

رییس اتاق بازرگانی ایران  تاکید کرد: دولت تحت هیچ شرایطی بدون کمک بخش خصوصی بر مشکلات فایق نخواهد آمد. مشارکت بخش خصوصی نباید وصف العیش باشد؛ مشارکت بخش خصوصی باید عین عیاشی در عمل باشد. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =