دوشنبه 30 بهمن 1396
سه شنبه 7 شهریور 1396 - 14:53:00 چاپ

فیلم | صداهای عجیبی که در آسمان آستارا شنیده شد

چند رسانه‌ای > فیلم - صبح امروز صداهای عجیبی در آسمان یکی از روستاهای شهرستان آستارا به نام دربند شنیده شد که برخی از منابع خبری به نقل از ناسا اعلام کرده اند شنیده شدن این گونه صداها از آسمان طبیعی است.

ناسا چندین بار اعلام کرده که ایجاد این صدا به علت افزایش فشار برخورد ابرها در ارتفاع های زیاد است که به علت تماس امواج و الکترون ها و فوتون های رسیده از خورشید که در میدان مغناطیسی زمین اسیر می شوند رخ می دهد.

61262

کلید واژه‌ها : ناسا - فیلم - سرگرمی - سرگرمی -
مطالب مرتبط
10 دیدگاه
  • مهران ...
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 16:34:12
    پاسخ
    7 1

    خیلی ترسناکه باباواقعا این صداهای طبیعیه؟؟؟؟؟

  • بی نام
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 17:05:23
    پاسخ
    2 0

    واقعا طبیعی هست ؟ من تا حالا همچین چیزی ندیده بودم

  • بدون نام
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 17:23:11
    پاسخ
    5 0

    خداييش ديگه علتش اينايي كه ناسا گفته نيست

  • بی نام
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 17:40:10
    پاسخ
    7 0

    یعنی تا الآن ابرها باهم برخورد نداشتن؟تازگی اینجوری شده؟

  • سام01
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 18:06:44
    پاسخ
    7 0

    واقعا.از کی تا حالا برخورد ابرها با هم صدا دار شده.اونم صدایی شبیه به بوق هیجده چرخ یا لوکوموتیو؟این روزها زمین جای عجیبی برای زندگی شده.

  • بی نام
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 18:15:20
    پاسخ
    4 0

    چه وحشتناك بود

  • بی نام
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 18:29:28
    پاسخ
    3 5

    لطفا پیگیر باشن مسولان. الکی اینم نگذره

  • مهران
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 18:45:27
    پاسخ
    6 11

    خیلی جالبه و کاملا تامل برانگیز .....یه جوان آستارایی دو روز پیش غروب روز نیمه بارانی ، با موبایلش برداشته از یه روستایی فیلم چند ثانیه ایی گرفته که یه خاور هم داشته همزمان بوق میزده ...اما تصویر ماشین خاور در اون فیلم نیست....فیلم رو در تلگرام به اشتراک گذاشته و متن فیلم رو هم نوشته که صدای وحشتناک و ترسناک اسمان در استارا و حتی نوشته ناسا هم این صدا رو طبیعی اعلام کرده ... حالا این فیلم اینقدر در این دو روز در تلگرام و سایتهای اینترنتی پخش شده که سایتهای معتبر خبری ایرانی هم اون رو منتشر کردن. از سایتی مثل شما بعیده بدون تحقیق و راحت بپذیرید و اون رو نشر بدید

    • بی نام
      سه شنبه 7 شهریور 1396 - 21:27:39
      5 2

      خبر آنلاین مهران راست میگه.

  • نادر
    سه شنبه 7 شهریور 1396 - 21:16:36
    پاسخ
    1 4

    این صدا فقط در استارا شنیده نشده این صداها بارها در کانادا اروپا شنیده شده

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x