ایسنا نوشت: رییس دفتر رییس‌جمهور با آیت‌الله نوری‌همدانی دیدار کرد.

واعظی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس‌جمهور،‌ اظهار کرد: در شروع دولت دوازدهم در نظر داریم که هر مطلب و برنامه‌ای تا پایان دولت و دفتر حضرتعالی مطرح شده و در ارتباط باشیم. معتقدیم این دولت حتما باید ارتباطی نزدیک‌تر نسبت به دولت قبل با مراجع داشته باشد و از راهنمایی‌ها استفاده کند تا تحت عنایات ولیعصر (عج) و مورد رضایت خداوند باشد تا ان‌شاءالله گام‌هایی در راستای حل مشکلات مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی که از دولت قبل صورت گرفته نقاط قوت حفظ و نقاط ضعف دولت قبل با توجه به تجربه چهار ساله‌ کشورداری به نقاط قوت تبدیل شود.

واعظی یکی از موارد توفیقات دولت قبل را ایجاد فضایی آرام‌تر در کشور با همکاری دولت و نهادهای انقلابی،‌ سپاه، بسیج، روحانیت و سران سه قوه دانست و گفت: در ارتباط با امنیت در منطقه‌ای که بی‌ثباتی و ناامنی اطراف کشور را فرا گرفته، ‌ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است و می‌تواند حتی این را در کشورهای دیگر نیز تسری دهد.

رییس دفتر رییس‌جمهور ادامه داد: دولت آگاه است که قشری از جامعه در ارتباط با معیشت با مشکلاتی مواجه هستند که حتی یارانه هم نمی‌تواند این مشکلات را برطرف کند. لازم است بتوانیم در کشور رونق اقتصادی به وجود آوریم و یکی از نگرانی‌های اصلی دولت اشتغال و بیکاری جوانان مساله جدی دولت می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد و معیشت مردم و اشتغال اولویت‌های دولت دوازدهم هستند، افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری برنامه‌ای با همین رویکرد ارائه شد و نظرات مقام معظم رهبری نیز در همین چارچوب و رسیدگی به مسائل اقتصادی مردم بود و ایجاد ارتباط نزدیک‌تر بین مردم و مسئولین که در دستور کار دولت دوازدهم قرار گرفت.

واعظی در پایان گفت: امیدواریم این دیدارها در طول سال ادامه داشته باشد و از رهنمودهای جنابعالی در شروع دولت و با ارتباط مستمر در ادامه راه دولت بتوانیم گام‌هایی مستحکم برداریم. قطعا دولت با حمایت مراجع و روحانیت و دعای خیر ایشان می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =