واحد مرکزی خبر نوشت: روحانیان بحرین در بیانیه ای ضمن تبریک پیروزی های مقاومت لبنان، این پیروزی های متوالی را بشارت دهنده شکل گیری روندی جدید برای همه جهان دانستند.

پایگاه خبری العهد نوشت: روحانیان بحرین با صدور بیانیه ای ضمن تبریک دومین پیروزی حزب الله، اعلام کردند، این قرن، قرن پیروزی های مشهود است و این پیروزی های متوالی به همه مردان مؤمن و آزادگان جهان بشارت می دهد و امید را در دل آنها زنده می کند و با وجود همه تاریکی هایی که آسمان جهان را فرا گرفته است، مژده می دهد که آینده به مستضعفان، مظلومان و کسانی تعلق دارد که حقوقشان سلب شده است.

روحانیان بحرین در این بیانیه افزودند: خوشحال هستیم که از سرزمین مجروح بحرین و از دل خلیج (فارس) خونین، به برادران خود در مقاومت و سید حسن نصرالله ، مجاهد فی سبیل الله و همه مجاهدان به مناسبت دومین پیروزی در برابر غده سرطانی که بشر را تهدید می کند، از صهیونیست ها گرفته تا داعشی ها و امثال آنها، تبریک بگوییم. این مجاهدان باعث سربلندی همه کسانی شدند که به امت اسلامی تعلق دارند و حتی فراتر از آن، مایه سربلندی همه آزادگانی هستند که به ارزش های انسانی پایبندند.

در این بیانیه آمده است: هر قدر هم استکبار جهانی تلاش کند نظام های مصنوعی و ظالم را که هیچ ارتباطی با انسانیت ندارند، با زور و سلاح استوار گرداند، بدون شک این نظام ها از بین خواهند رفت و پیروزی های متوالی که در عراق و لبنان به برکت وجود مرجعیت دینی و فرماندهی بی نظیر مقاومت اسلامی به دست می آید، بشارت دهنده شکل گیری روندی جدید برای همه جهان است. به امید خدا، روند ظهور دین و اسلام پیش رو است؛ روندی که امیدواریم که به پیروزی نهایی به دست بقیة الله الاعظم، ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، منتهی شود. این پیروزی حتمی و سرنوشتی است که در قرآن، انجیل، تورات و همه کتاب های مقدس الهی، بشارت آن داده شده است.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 703315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =