قصه‌ای که «بادهای بی‌پاپان» روایت می‌کند

گروه تونل آلبوم «بادهای بی‌پایان» را در سبک راک- الکترونیک و با سیاق روایت قصه توسط راوی روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بادهای بی‌پایان» به عنوان اولین آلبوم گروه موسیقی تونل  به زودی منتشر می‌شود.

سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویرساز)  اعضای این گروه موسیقی هستند که بناست اولین آلبوم خود به نام «بادهای بی‌پایان» را در شهریور 1396 رونمایی و وارد بازار کنند.

سبک این گروه موسیقی راک/ الکترونیک است که با اشعاری غیرمتعارف و رویا‌گونه و با استفاده از جلوه‌های صوتی در آهنگسازی و تنظیم، سعی در خلق فضایی متفاوت دارد. هرچند به گفته اعضای گروه آن‌ها خود را به سبک خاصی گره نمی‌زنند و آن‌چه در لحظه برایشان اتفاق می‌افتد را تبدیل به کلمات و موسیقی می‌کنند.

آلبوم «بادهای بی‌پایان»، اولین تجربه موسیقایی این گروه است که ساخت و تولید آن نزدیک به چهار سال طول کشید. اعضای گروه دلیل طولانی شدن تولید این اثر را دقت و وسواس در مراحل مختلف عنوان کرده‌اند.

آلبوم موسیقی «بادهای بی‌پایان» با یک قصه که توسط راوی گفته می‌شود شروع شده و هر آهنگ قصه‌ای را روایت می‌کند که در نهایت و در آخرین آهنگ از این مجموعه، تکه‌های پازل این قصه کامل می‌شود.

گروه تونل هم اکنون مشغول آماده‌سازی زمینه برای اجراهای زنده و تولید آلبوم بعدی خود است.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =