ایسنا نوشت: دکتر نیلی گفت: دعوت‌نامه مشترکی با امضای رؤسای دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برای رییس‌جمهور ارسال شده است.

رییس دانشگاه تهران از برگزاری مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید با حضور رییس جمهور در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مراسم تا قبل از ۱۵ مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دکتر محمود نیلی احمد آبادی گفت: مراسم آغاز سال‌ تحصیلی جدید دانشگاه تهران مشابه سال گذشته به شکل متمرکز در این دانشگاه اجرا خواهد شد و مسئولان تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند که شرایطی را فراهم کنند که مواردی نظیر ثبت نام دانشجویان بصورت منظم صورت بگیرد و آنها بدون هیچ گونه دغدغه‌ و مشکلی سال تحصیلی خود را شروع کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری‌هایی که با مسئولان سازمان سنجش وجود دارد، سعی کردیم فرایند ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه تهران به راحتی انجام گیرد و این دانشجویان در روزهای اول مهر بتوانند ثبت نام خود را انجام بدهند. بنابراین برنامه‌های سال تحصیلی دانشجویان این دانشگاه در فضای شاداب و در عین حال منظم برگزار می‌شود.

دکتر نیلی احمد آبادی با اشاره به حضور رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران، گفت دعوت‌نامه مشترکی با امضای رؤسای دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برای رییس‌جمهور ارسال شده و سرپرست وزارت علوم پیگیر این موضوع است.
رییس دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد:‌ زمان دقیق حضور رییس‌جمهور در این برنامه مشخص نیست، اما با توجه به حضور دکتر روحانی در سازمان ملل، قطعا این مراسم در مقایسه با سال‌های گذشته با تغییراتی رخ خواهد داد، با این حال این مراسم قبل از ۱۵مهر برگزار می شود.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =