توقف فروش ضدویروس کسپرسکی در بِست‌بایِ آمریکا

«بست بای» / Best Buy فروش ضدویروس کسپرسکی را در فروشگاه‌های خود در آمریکا متوقف کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال رشد نگرانی‌ها و البته حدس و گمان‌ها درباره ارتباط ضدویروس کسپرسکی با دولت روسیه خرده فروش معروف تصمیم گرفته است تا محصولات این کمپانی را نفروشد.

استارتریبون در مینه سوتا برای اولین بار این گزارش را منتشر کرد و به نقل از منابع آگاه نوشت کسپرسکی سوالات زیادی را بدون پاسخ گذاشته است و به اشتراک گذاشتن بخشی از سورس‌کد برای اثبات بی‌گناهی این کمپانی کافی نیست چرا که به راحتی با نصب بکدور می‌توانند از کاربران خود جاسوسی کنند.

کسپرسکی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد سایر خرده فروشان همچنان ضدویروس این کمپانی را می فروشند و در حال مذاکره برای رفع سوء تفاهم‌ها است.

 

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
    5 2
    اینقدر کمپانی معتبر و پیشرو امنیتی و آنتی ویروس وجود دارن که اصلآ نیازی به کسپرسکی نیست. اونهم تو آمریکا که برندهای مطرحی مثل سیمنتک مکافی ترندمیکرو وب روت و .. حضور مستقیم دارن. کسپرسکی فقط تو ایران و به لطف طیف وسیع اخبار نادرست و زدوبند با اعضای با نفوذ سازمان نظام صنفی رایانه ای و برخی رسانه های فناوری و البته تلاش شبانه روزی نماینده هاش تونست بخشی از بازار رو بگیره که البته از دست داد . در 9 سال اخیر دهها شرکت ارتباطشون رو با این شرکت روسی قطع کردن ، دهها نفر از مدیراش و کارمنداش استعفاء دادن و محصولاتش بجزء دردسر برای مصرف کننده هاش چیزی نداشته. تو ایران 2 شرکت دورانتاش و آواژنگ سیستم ارتباط با کسپرسکی رو قطع کردن.
  • بی نام RO ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    2 1
    جالبه تو متن خبر از کلمه " آنتی ویروس " استفاده نشده و فقط از کلمه " ضد ویروس " استفاده کردین راستی کسی از کسپرسکی سورس کد نخواست . خودش پیشنهاد داد و به پیشنهادش هم کسی اهمیت نداد . چون جدا از سورس کد . خود کسپرسکی میتونه از طریق آپدیتهای مختلف از کاربرها جاسوسی کنه .
  • امیر صفری فروشانی A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام. شرکت فروشگاه های زنجیره ای بست بای طی ایمیلی همه مشتریان کسپرسکی رو به خرید و مهاجرت به ترندمیکرو ترغیب کرد.