همزمان با عید غدیرخم، جشن مددکاری و حمایت از بیماران نیازمند و تجلیل از خیرین بیمارستان خیریه امید ارومیه برگزار شد.

 

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، همزمان با عبد غدیرخم جشن مددکاری با موضوع حمایت از خانواده های دارای سرپرست مبتلا به بیماری سرطان در بیمارستان خیریه امید ارومیه برگزار شد.

در این جشن، ضمن برگزاری برنامه های شاد و فرهنگی، پک های بهداشتی، غذایی، لوازم التحریر و پوشاک که با کمک خیرین تهیه شود به به ۱۵۰ خانواده نیازمند اهدا شد.

همچنین جشن نکوداشت خیرین نیز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

جواد خشابی رئیس هیئت مدیره بیمارستان خیریه امید با اشاره به همکاری و حمایت ۲۹۰۰۰ خیر در این بیمارستان گفت: یکی از اهداف هیئت مدیره ساخت بیمارستان بود که بدلیل کمبود تخت بیمارستانی بخصوص برای بیماران سرطانی در ایران داشته ایم و با کمک نزدیک به ۲۹۰۰۰ خیر اردیبهشت ماه امسال، فاز نهایی بیمارستان به بهره برداری رسید.
وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان، خیرینی از خارج از کشور نیز که  قلبشان برای میهنشان می تپد نیز همکاری دارند که باید از آنان قدردانی و تشکر کنیم.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به ارزش معنوی کار خیرخواهانه گفت: قوی ترین انسان ها در این دنیا کسانی هستند که کار خیر میکنند و امیدواریم روزبروز فرهنگ کارهای عام المنفعه گسترش یابد.
وی افزود: کمیته امداد حاضر است برای فعال تر شدن و کمک های بیشتر به بیماران نیازمند با این بیمارستان همکاری و حمایت های لازم را داشته باشد.
فتاح تصریح کرد: این بیمارستان یک افتخار بزرگ برای شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی است.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حمایت خیرین در پیشبرد اهداف خیرخواهانه این بیمارستان گفت: بنیانگذاری این بیمارستان توسط استاندار فقید استان صورت گرفت و  اکنون با خدمتگذاری بی منت و خالصانه این مجموعه تکمیل شده است و خوشحالیم در اعتلای فرهنگ خیریه این بیمارستان فعالیت می کند.
وی افزود: این مرکز با نام امید ایجاد شده و انسان در مسیر امید گام برمی دارد و ما نیز باید در این راه کمک حال باشیم.

عکاس: سینا افشاریان

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =