نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از رسیدن به نیویورک گفت: پیام ما این است که اسرائیل استقرار (نیروهای) نظامی ایران در مرزهای شمالی اش را تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بدو ورود به نیویورک در میان خبرنگاران علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گرفت و اظهارات بی پایه و اساس خود را بار دیگر تکرار کرد.

به گزارش  شبکه خبری المیادین، وی که که در هتل خود در نیویورک با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در ادعاهایی خصمانه اظهارات نخ نما شده خود را بار دیگر تکرار کرد و  گفت: پیام اصلی سخنان من در نشست مجمع عمومی سازمان ملل آن است که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران را در مرزهای شمالی خود با سوریه تحمل نمی‌کند؛ چرا که نه تنها ما، بلکه همسایگان عرب‌ ما را نیز با تهدید روبرو می‌کند.

ایسنا به نقل از تایمز اسرائیل گزارش داد:  اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح شد که رسانه‌ها گزارش دادند که روسیه درخواست اسرائیل را برای اینکه به نیروهای نظلامی ایران و نظامیان شیعه وابسته به ایران اجازه داده نشود که تا فاصله 60 تا 80 کیلومتری مرزهای شمالی اسرائیل و سوریه در بلندی‌ها جولان عملیاتی انجام دهند را رد کرده است.

این درخواست ابتدا توسط اسرائیل و در ماه ژولای مطرح شد.

شبکه خبری 2 تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد که روسیه تنها موافقت کرده که نظامیان ایران را 5 کیلومتر از بلندی‌های جولان دور نگه دارد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    13 1
    اي كاش با پنبه سر ببريم و با جنجال و سروصدا و با سر دادن شعارهايي همه رو از اهدافمون اگاه نكنيم.. اين تحركات نتانياهو رو خودمون باعثش بوديم