۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

تسنیم نوشت: تصادف شدید پراید در جاده خاوران یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

ساعت 10:33 امروز تصادف شدید خودروی پراید در مسیر شرق به غرب جاده خاوران، نرسیده به دوربرگردان توتکبه سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 66 به همراه گروه امداد و نجات 15 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

رسول سعادتی؛ رئیس ایستگاه 66 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با 6 سرنشین در حال حرکت در جاده به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با جدول کنار جاده برخورد کرده بود.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع کردند و علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

این فرمانده آتش‌نشانی تاكيد کرد: آتش‌نشانان با تلاش فراوان، سرنشینان این وسیله نقلیه (سه مرد، دو خانم و یک پسر بچه) را از داخل خودرو خارج کرده و هر 6 نفر را برای معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ یکی از سرنشینان (مرد بیست ساله) توسط کادر پزشکی اورژانس تأیید شد.

اکبری تصریح کرد: پنج سرنشین دیگر خودروی سواری که به شدت دچار مصدومیت شده بودند به وسیله خودروی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 نیروهای آتش‌نشانی در پایان پس از ایمن‌سازی کامل، خودروی سواری را به حاشیه امن جاده منتقل کردند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =